Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

witam,

mam problem, chcialbym stworzyc animacje w ktorej mesh (np box) zmienia ksztalt prze poruszanie sie vertexow. problem w tym iz nie moge animowac pozycji vertexow - nie moge utworzyc kluczowej klatki.

 

prosze o pomoc ..

dzieki

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

he, hehe, hehehehehe :)

moja dzialka :)

 

tylko sie nie pomyl,

 

stworz helpersy, na przyklad dummy, do kontroli vertexow badz grup vertexow,

 

umiesc je pi razy oko w miejscu gdzie sa te wierzcholki,

 

teraz wejdz do modify (tam w editable poly)

i wybierz modyfikator select vertex (mesches, polo, spline, cokolwiek, to co Ci potrzeba)

zaznacz te wierzcholki co potrzebujesz

wybierz Xform

wybierz linkXform i tam masz pick, picknij helpersa tego co trzeba

 

znowu mesz select (vertex select czy inny)

i znowu xform

i tak do zaje....

az podlaczysz te ktore chesz,

 

jesli obiekt ma sie ruszac, to zaznacz wszystkie pozostale vertexy i zlinkuj tez xformem do helpera, a do tego helpera juz zwyczajnie dolinkuj pozostale zeby byl ich ukladem odniesienia,

 

aha, rusza sie tymi helpersami, zbey nei bylo watpliwosci :)

 

 

a jak CI si enei chce, to po prostu skopiuj bryle instance, i zmien ja, a pzoneij uzyj compoud object-morph :) i tez bedzie cacy, bo metoda na xformach to kombinatoryka zadko przydatna :)

Napisano

a ja mam inną propozycję, o wiele prostszą, w tym boxie w menu modify, daj mu modyfikator morpher, stwórz kopię tego obiektu i ustaw sobie vertexy jak ci się podoba, wróć do pierwszego obiektu, i tam w modyfikatorze wybierz morph target i wybierz ten przekształcony obiekt. będziesz mógł teraz zanimować przemianę za pomocą tego modyfikatora.

jeśli korzystałeś kiedyś z morphera to już samo to słowo wszystko ci wyjaśnia, jeśli nie, pewnie zachodzisz w głowę o co mi chodzi.

powodzenia

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.