Skocz do zawartości

3ds max8 Modelowanie i animacja - problem


Rekomendowane odpowiedzi

Gość TheMichal
Napisano

Witam

W celu rozpoczęcia mojej przygody z 3dsmax kupiłem książkę pt. "3ds max 8 modelowanie i niamacja" pani Joanny Pasek. Napotkałem na problem w ćwiczeniach 2.12 i 2.13. W 2.12 muszę nałożyć na ściany pokoju texturę (materiał) tynku. W poprzednich ćwiczeniach stworzyłem pokój jako odwróconą bryłę (box) - jak nakładam texturę ściany nakładana jest i na podłogę i na ściany (coś takiego) Później w kolejnej próbce Material Editor robię podłogę o wzorze szachownicy - niestety nie wiem jak zrobić aby na ścianach była jedna textura, a na podłodze druga :/ (gdy i ściany i podłoga to jeden obiekt objekt box1). Po dodaniu odbić i ustwieniu "Assign material to selection" dla szachownicy wygląda to tak

 

Jak można ustawić dwa różne materiały dla jednego obiektu ???

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

o ile się nie myle..

zmień boxa na poly, zaznacz facy ściany bądź podłogi, wejdx do modify panel i na zakładce polygon properties zaznacz im inną wartośc ID oraz przypisz im jakiś materiał, w material editor w wolnym slocie weź pick material form object i kliknij boxa, powinien ci się stworzyć multi-sub object material...

heh mam nadzieje ze nic nie pokręciłem... :).. ale chciałbys się od czasu do czasu odezwac poza robieniem tutoriali....

Gość TheMichal
Napisano

Wszystko działa super. Wielkie dzięki za pomoc!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności