Napisano 22 Maj 200618 l czesc, chciałbym zrobic przedmiot który składałbysie z powyginanych płaszczyzn zbudowanych z drobnych przenikajacych sie, lub stycznych roznorodnych zdeformowanych walców, czy jest jakas inna metoda niz zwyczane zeżbienie tego na piechote? załanczam fragmenty płaszczyzn.
Napisano 22 Maj 200618 l najlepiej to przemysl projekt, mozesz kazac zwazyc te wierzcholki, ale do tego nei slyzy 3dsmax (wywali sie na tym) tylko matlab, najlepeij TY to dobrze przemysl, mozesz zrobic to z powyginanych splineaow, a pozniej dac im zeby wyswietlamy mesze po obwodzie i dac im taki thicknes jaki CI potrzebny
Napisano 22 Maj 200618 l Autor nadajac spinowi thicknes nie moge regulowac jego srednicy, chyba, ale dzieki jest to logiczne rozwiazanie na które nie wpadłem, chyba ułatwi sprawe, przetestuje jakie daje efekty. dziekuje za szybkaodppowiedz.
Napisano 22 Maj 200618 l do regulowania srednicy i ksztaltu prezkroju splinów użyj modyfikatora Sweep