Gość Nikita Asimov Napisano 22 Maj 2006 Napisano 22 Maj 2006 O CO CHODZI : Poszukujemy grafika, który wykona tekstury do gry Codename : Diggers JAK WYGLĄDA GRA : Gracz wciela się w postać członka grupy, której zadaniem jest eksterminajca robali na planetach przygotowywanych pod kolonizację. Nasz bohater ma do dyspozycji spory arsenał broni (miotacze gazu, karabiny wyrzutnie rakiet, granaty, miny, a także możliwość wezwania wsparcia lotniczego), szereg bonusów do zdobycia (bullet time, zamrożenie, wywołanie tornada, wezwanie ponurego kosiarza :-) ), może uzywać znajdujących się na mapie bunkrów, lub budować własne umocnienia, itd, itp. Sama gra będzie możliwa na kilku poziomach : kampania (około 40 misji), trening, misje specjalne, wyścig z czasem, itd POSTĘPY : obecnie trwają pracę nad silnikiem, który jest gotowy w 85 % (fizyka, AI, system cząstek, silnik graficzny). Minęliśmy już stadium testowania silnika w wersji lite, które wypadło bardzo pomyślnie. Jeśli jesteś zainteresowany, pisz do mnie : [email protected] , a ja chętnie dam namiar na tech demo. SZCZEGÓŁY : Na dzień dzisiejszy potrzeba zrobić textury : - robali - gracza i npcy - terenu - ikony wszelkich bonusów, broni, itd - HUD Nie musisz być doświadczonym grafikiem, ważne, abyś miał czas i traktował ten projekt poważnie. Napisz, omówimy warunki współpracy. Uwaga : Gra ta jest pisana przez amatorów z formalnego punktu widzenia, lecz mamy za sobą już kilka lat programowania i całość traktujemy bardzo poważnie. Jak tylko zostanie dokończony engine, a grafik się postara, zaczniemy szukać wydawcy i liczymy, że coś z tego będzie..
Gość Nikita Asimov Napisano 22 Maj 2006 Napisano 22 Maj 2006 3 screeny z dema wczesnego (uwaga, grafikę robił programista ! ) : Robale w stanie "freeze" : Bullet time (może nie słychać ale muzyka też jest spowolniona) i seria z wieżyczki : Stan gry chwilę po tym, jak zakończył działanie bullet stop :
Rekomendowane odpowiedzi