Rasiu Napisano 26 Maj 2006 Napisano 26 Maj 2006 Problem jest następujący: mam położenia kamery, bawie sie 3d image warpingiem wiec potrzebuje bufora głebokości (który juz mam) dla obrazu. Jednak żeby zaimplementowac algorytm potrzebuje jeszcze odległości tej kamery od płaszczyzny obrazu...na pewno da sie to jakoś szybko zrobic ale ja jestem początkujący i nie wiem. Proszę o jakies tipsy Pozdrawiam Rasiu
gonre Napisano 27 Maj 2006 Napisano 27 Maj 2006 Jeżeli chodzi o odległość od kamery to możesz: a) użyć "miarki" z panelu HELPERS klikasz TAPE b) (tylko dla kamery "targetowej") kliknąć na przycisku "Select and Move" prawym przyciskiem, by wywołać okienko "Move Transform Type-In", w polu look at parametr DOLLY to odległość kamery od CameraXY.Target (target zklonowanej kamery możesz przyciągnąć do płaszczyzny ) c) odczytać z dolnego paska lub z okienka "Move Transform Type-In" pozycje kamery i płaszczyzny, a później już tylko drobne obliczenie pierwiastka trzeciego stopnia sumy potęg z róznic pomiędzy wartościami pozycji na poszczeólnych osiach (wzór na dole, gdzie Wx oznacza różnicę odleglości na osi x, itd :) PS: "potrzebuje bufora głebokości (który juz mam)" dobre :) PS2: "żeby zaimplementowac algorytm potrzebuje jeszcze..." czy ten algorytm wrzucisz do MAXScriptu ??, bo jeśli tak to odległość najlepiej by było wyciągnąć w tym skrypcie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się