Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Problem jest następujący: mam położenia kamery, bawie sie 3d image warpingiem wiec potrzebuje bufora głebokości (który juz mam) dla obrazu. Jednak żeby zaimplementowac algorytm potrzebuje jeszcze odległości tej kamery od płaszczyzny obrazu...na pewno da sie to jakoś szybko zrobic ale ja jestem początkujący i nie wiem. Proszę o jakies tipsy

 

 

 

Pozdrawiam

Rasiu

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 715
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Jeżeli chodzi o odległość od kamery to możesz:

a) użyć "miarki" z panelu HELPERS klikasz TAPE

b) (tylko dla kamery "targetowej") kliknąć na przycisku "Select and Move" prawym przyciskiem, by wywołać okienko "Move Transform Type-In", w polu look at parametr DOLLY to odległość kamery od CameraXY.Target (target zklonowanej kamery możesz przyciągnąć do płaszczyzny )

c) odczytać z dolnego paska lub z okienka "Move Transform Type-In" pozycje kamery i płaszczyzny, a później już tylko drobne obliczenie pierwiastka trzeciego stopnia sumy potęg z róznic pomiędzy wartościami pozycji na poszczeólnych osiach

(wzór na dole, gdzie Wx oznacza różnicę odleglości na osi x, itd :)

 

 

 

PS: "potrzebuje bufora głebokości (który juz mam)" dobre :)

PS2: "żeby zaimplementowac algorytm potrzebuje jeszcze..." czy ten algorytm wrzucisz do MAXScriptu ??, bo jeśli tak to odległość najlepiej by było wyciągnąć w tym skrypcie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności