Skocz do zawartości

Jaj wykonać zlewozmywak?


Gość Lisiczka

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Gość Lisiczka

Caly czas sie staram tylko efekt nie jest zadowalajacy, poza tym tutoriale tez sa kluczem do poznania technik modelowania.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Wstaw plane-a o rozmiarach: L: 500, W: 500, LS: 10, WS: 10

2. PPM convert to\editable poly.

3. Zaznacz 3 zewnętrzne boczne verteksy zlewu i przesuń je na zewnątrz

4. Ponów operację ale tylko z verteksami środkowymi. Ma nam wyjść takie coś jak na rysunku:

screen39iu.jpg

5. Zaokrąglij też górną i dolną krawędź:

screen42co.jpg

6. Zaznacz rogi zlewu i trochę je zbliż aby nadać im bardziej okrągły kształt (jeśli jest taka potrzeba):

7. Zaznacz wszystkie polygony składające się na zlew:

screen60ji.jpg

8. Wyekstruduj je wartością ujemną np: -100

9. Przytrzymaj shift i w rolecie selection kliknij na edge

10. Użyj podwójnie chamfer: 10 i 3,5

11. Zaznacz krawędzie w górnej części zlewu:

i daj 2 razy chamfer z takimi samymi wartościami: 10 a potem 3,5.

12. Całość przedstawia się tak:

screen93wp.jpg

13. Nadajemy mesh smooth i dodajemy ewentualne poprawki

14. Zobimy zlbiżenie na jakiś polygon który mógłby być odpływem:

screen106hh.jpg

15. Zaokrąglamy go jakimikolwiek narzędziami:

screen118vz.jpg

screen137on.jpg

 

Zaznaczamy wewnętrzne polygony odpływu i extrudujemy z ujemną wartością (np -15).

 

 

16. zaokrąglamy krawędzie, wycinamy otworki i tyle (czego nie chce mi się już robić)

 

powinno być dobrze. tyle że zlew na zdjęciu jest mniej zaokrąglony.

  • Confused 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności