Gość Lisiczka Napisano 27 Maj 2006 Share Napisano 27 Maj 2006 Proszę o radę jak wykonać zlewozmywak? Przeszukalam juz chyba wszystkie mozliwe strony i nic nie znalazlam, oprocz gotowych modeli. pozdr Tu jest link do zelwu jaki chcialabym wykonac URL=[/url"]http://img97.imageshack.us/my.php?image=zlew2dm.jpg][/url] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tpiatek Napisano 27 Maj 2006 Share Napisano 27 Maj 2006 myśle że kluczem do poznania technik modelowania są też samodzielne próby aniżeli tylko przeszukiwanie stron za gotowym rozwiązaniem. Warto popróbować samemu edit poly np. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Lisiczka Napisano 27 Maj 2006 Share Napisano 27 Maj 2006 Caly czas sie staram tylko efekt nie jest zadowalajacy, poza tym tutoriale tez sa kluczem do poznania technik modelowania. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sanki Napisano 27 Maj 2006 Share Napisano 27 Maj 2006 zapodaj zdjecie jaki konkretnie zlewozmywak chcesz wykonac a na pewno ktos podrzuci porade jak bedzie najwygodniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
owca Napisano 28 Maj 2006 Share Napisano 28 Maj 2006 1. Wstaw plane-a o rozmiarach: L: 500, W: 500, LS: 10, WS: 10 2. PPM convert to\editable poly. 3. Zaznacz 3 zewnętrzne boczne verteksy zlewu i przesuń je na zewnątrz 4. Ponów operację ale tylko z verteksami środkowymi. Ma nam wyjść takie coś jak na rysunku: 5. Zaokrąglij też górną i dolną krawędź: 6. Zaznacz rogi zlewu i trochę je zbliż aby nadać im bardziej okrągły kształt (jeśli jest taka potrzeba): 7. Zaznacz wszystkie polygony składające się na zlew: 8. Wyekstruduj je wartością ujemną np: -100 9. Przytrzymaj shift i w rolecie selection kliknij na edge 10. Użyj podwójnie chamfer: 10 i 3,5 11. Zaznacz krawędzie w górnej części zlewu: i daj 2 razy chamfer z takimi samymi wartościami: 10 a potem 3,5. 12. Całość przedstawia się tak: 13. Nadajemy mesh smooth i dodajemy ewentualne poprawki 14. Zobimy zlbiżenie na jakiś polygon który mógłby być odpływem: 15. Zaokrąglamy go jakimikolwiek narzędziami: Zaznaczamy wewnętrzne polygony odpływu i extrudujemy z ujemną wartością (np -15). 16. zaokrąglamy krawędzie, wycinamy otworki i tyle (czego nie chce mi się już robić) powinno być dobrze. tyle że zlew na zdjęciu jest mniej zaokrąglony. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Lisiczka Napisano 28 Maj 2006 Share Napisano 28 Maj 2006 Bardzo bardzo dziekuje i pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi