Napisano 27 Maj 200618 l Proszę o radę jak wykonać zlewozmywak? Przeszukalam juz chyba wszystkie mozliwe strony i nic nie znalazlam, oprocz gotowych modeli. pozdr Tu jest link do zelwu jaki chcialabym wykonac URL=[/url"]http://img97.imageshack.us/my.php?image=zlew2dm.jpg][/url]
Napisano 27 Maj 200618 l myśle że kluczem do poznania technik modelowania są też samodzielne próby aniżeli tylko przeszukiwanie stron za gotowym rozwiązaniem. Warto popróbować samemu edit poly np. Pozdrawiam
Napisano 27 Maj 200618 l Caly czas sie staram tylko efekt nie jest zadowalajacy, poza tym tutoriale tez sa kluczem do poznania technik modelowania. pozdrawiam
Napisano 27 Maj 200618 l zapodaj zdjecie jaki konkretnie zlewozmywak chcesz wykonac a na pewno ktos podrzuci porade jak bedzie najwygodniej
Napisano 28 Maj 200618 l 1. Wstaw plane-a o rozmiarach: L: 500, W: 500, LS: 10, WS: 10 2. PPM convert to\editable poly. 3. Zaznacz 3 zewnętrzne boczne verteksy zlewu i przesuń je na zewnątrz 4. Ponów operację ale tylko z verteksami środkowymi. Ma nam wyjść takie coś jak na rysunku: 5. Zaokrąglij też górną i dolną krawędź: 6. Zaznacz rogi zlewu i trochę je zbliż aby nadać im bardziej okrągły kształt (jeśli jest taka potrzeba): 7. Zaznacz wszystkie polygony składające się na zlew: 8. Wyekstruduj je wartością ujemną np: -100 9. Przytrzymaj shift i w rolecie selection kliknij na edge 10. Użyj podwójnie chamfer: 10 i 3,5 11. Zaznacz krawędzie w górnej części zlewu: i daj 2 razy chamfer z takimi samymi wartościami: 10 a potem 3,5. 12. Całość przedstawia się tak: 13. Nadajemy mesh smooth i dodajemy ewentualne poprawki 14. Zobimy zlbiżenie na jakiś polygon który mógłby być odpływem: 15. Zaokrąglamy go jakimikolwiek narzędziami: Zaznaczamy wewnętrzne polygony odpływu i extrudujemy z ujemną wartością (np -15). 16. zaokrąglamy krawędzie, wycinamy otworki i tyle (czego nie chce mi się już robić) powinno być dobrze. tyle że zlew na zdjęciu jest mniej zaokrąglony.