daymon Napisano 1 Czerwiec 2006 Napisano 1 Czerwiec 2006 Witam. Mam nastęoujący problem: Textura Sytuacja w 3ds maxie i po wyrenderowaniu Chodzi o to ,że nie wiem dlaczego kolor obiektu po zrenderowaniu zupełnie nie przypomina koloru textury . Dokładniej jest dużo jaśniejszy. Może ktoś sie już spotkał z tym problemem i go rozwiązał , dlatego prosze was o pomoc co musze zrobić aby dany przedmiot ,obiekt posiadał kolor textury a przynajmniej był ciemniejszy. Pozdrawiam
Shalivan Napisano 2 Czerwiec 2006 Napisano 2 Czerwiec 2006 Try: Rendering > enviroment > exposure control
gomo Napisano 2 Czerwiec 2006 Napisano 2 Czerwiec 2006 Możesz też (zakładając że nie jest) wkleić texturę do materiału z parametrem diffuse level (np shader oren-nayar-blinn) i dać go na np 50%. Możesz też spróbować dać w parametrach textury>output>output amount dać 0.5. Ale wtedy będzie ci przebijał kolor Diffuse - dlatego trzeba dać czarny!
daymon Napisano 2 Czerwiec 2006 Autor Napisano 2 Czerwiec 2006 Dzięki wielkie za odpowiedzi. Sprawdziłem wasze sposoby i myśle ,że w tym przypadku najlepszym rozwiazaniem jest tak jak napisał gomo czyli diffuse zmniejszyć np. na 50% Pozdrawiam.
yahu Napisano 3 Czerwiec 2006 Napisano 3 Czerwiec 2006 Możesz też spróbować zmniejszyć RGB level w opcjach tekstury.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się