Napisano 1 Czerwiec 200618 l Witam. Mam nastęoujący problem: Textura Sytuacja w 3ds maxie i po wyrenderowaniu Chodzi o to ,że nie wiem dlaczego kolor obiektu po zrenderowaniu zupełnie nie przypomina koloru textury . Dokładniej jest dużo jaśniejszy. Może ktoś sie już spotkał z tym problemem i go rozwiązał , dlatego prosze was o pomoc co musze zrobić aby dany przedmiot ,obiekt posiadał kolor textury a przynajmniej był ciemniejszy. Pozdrawiam
Napisano 2 Czerwiec 200618 l Możesz też (zakładając że nie jest) wkleić texturę do materiału z parametrem diffuse level (np shader oren-nayar-blinn) i dać go na np 50%. Możesz też spróbować dać w parametrach textury>output>output amount dać 0.5. Ale wtedy będzie ci przebijał kolor Diffuse - dlatego trzeba dać czarny!
Napisano 2 Czerwiec 200618 l Autor Dzięki wielkie za odpowiedzi. Sprawdziłem wasze sposoby i myśle ,że w tym przypadku najlepszym rozwiazaniem jest tak jak napisał gomo czyli diffuse zmniejszyć np. na 50% Pozdrawiam.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto