Napisano 29 Sierpień 200321 l Mójpierwszy samochód w maxie widać parę niedoróbek (brak lusterek, wycieraczek) ale drugi będzie lepszy PS: Gdzie mógł bym znależć rzuty Toyoty Supry albo Chevroleta Corvete:D
Napisano 29 Sierpień 200321 l Autor I jeszcze jedno jak zrobić odbicia w tej szybie bo jak widać to nic się w niej nie odbija (renderowałem w brazilu)
Napisano 29 Sierpień 200321 l w map editorz daj mape reflekszyns zrob ustawiania jak na szklo i daj teksturke to najprostszy sposob
Napisano 29 Sierpień 200321 l model calkiem calkiem ale szkoda ze nie ma uszczelek na szybach (albo ich nie widac) i w srodku troche malo wiac bo zazwyczaj w innych samochodac jest wiecej detali i rzuty toyoty
Napisano 1 Wrzesień 200321 l czemu wam wszystkim wychodza auta a mi nie? :/ btw obrazony na gothama :
Napisano 1 Wrzesień 200321 l jak w brazylijce renderujesz to aby miec fajne odbicia uzyj HDRI... pozdrawiam
Napisano 6 Wrzesień 200321 l Co do odbić... Materiał standardowy, nie musi być Brazila nawet Dajesz opacity na maxa, albo nie całkiem jeśli szybki mają łapać trochę światła... Dajesz 2 sided Ustawiasz Spec. i Gloss. Do kanału reflection wrzucasz bitmapę i ustaw koniecznie na Environment (Spherical Environment)... no i pozamiatane jak to się mówi możesz jeszcze dać maskę na tą bitmape typu falloff i trochę zmiękczyć, to będzie fajniej.. to tak po chłopsku tłumaczone.. proszę o wybaczenie :)