Napisano 9 Czerwiec 200618 l Normalnie pracuję na maxsie, ale słyszałem że rhino bez problemu to zrobi. problem w tym, że nie mam pojęcia jakim poleceniem. Chodzi o to, że mam coś w rodzaju torusa (a w zasadzie tylko "wręgi") chcę połączyć je tak żeby tworzyły jedną powierzchnie. Dzięki za pomoc
Napisano 9 Czerwiec 200618 l Ja ostatnio musiałem też zrobic coś podobnego, połączyć 2 splajny w powierzchnie. Narysowałem 2 beizery, poustawialem gdzie mają być zattachowałem, przekonwertowałem na krzywe nurbs i dałem powierzchnie hmm chyba surf, już nie pamiętam bo można ten sam efekt uzyskać na różnego rodzaju powierzchniach. Potem możesz to dowolnie wygłądzać w opcjach nurbsów. Efekt super . pozdr.
Napisano 9 Czerwiec 200618 l Zależy co chcesz połączyć – krzywe czy mesh’a ?? Jeżeli mesh to starczy Boolean Union a jeżeli są to krzywe to najpierw Split a później Jon. Surf można połączyć i tak i tak :)
Napisano 10 Czerwiec 200618 l ja tak czytam i niemam pojecia o co chodzi jesli chcesz zrobic torusa to robisz na elipsie cicle arund curve czy jakies takie zalez yco chcesz i wytlaczasz przez sweep 1 rail siwy jakies baziery jakie attach konwertowanie do nurbs chyba sie tobie softy pomieszaly .
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto