Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Normalnie pracuję na maxsie, ale słyszałem że rhino bez problemu to zrobi. problem w tym, że nie mam pojęcia jakim poleceniem.

Chodzi o to, że mam coś w rodzaju torusa (a w zasadzie tylko "wręgi") chcę połączyć je tak żeby tworzyły jedną powierzchnie.

Dzięki za pomoc

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ja ostatnio musiałem też zrobic coś podobnego, połączyć 2 splajny w powierzchnie. Narysowałem 2 beizery, poustawialem gdzie mają być zattachowałem, przekonwertowałem na krzywe nurbs i dałem powierzchnie hmm chyba surf, już nie pamiętam bo można ten sam efekt uzyskać na różnego rodzaju powierzchniach. Potem możesz to dowolnie wygłądzać w opcjach nurbsów. Efekt super .

pozdr.

Napisano

Zależy co chcesz połączyć – krzywe czy mesh’a ?? Jeżeli mesh to starczy Boolean Union a jeżeli są to krzywe to najpierw Split a później Jon. Surf można połączyć i tak i tak :)

Napisano

ja tak czytam i niemam pojecia o co chodzi jesli chcesz zrobic torusa to robisz na elipsie cicle arund curve czy jakies takie zalez yco chcesz i wytlaczasz przez sweep 1 rail

siwy jakies baziery jakie attach konwertowanie do nurbs chyba sie tobie softy pomieszaly .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności