xiyoung Napisano 9 Czerwiec 2006 Napisano 9 Czerwiec 2006 Normalnie pracuję na maxsie, ale słyszałem że rhino bez problemu to zrobi. problem w tym, że nie mam pojęcia jakim poleceniem. Chodzi o to, że mam coś w rodzaju torusa (a w zasadzie tylko "wręgi") chcę połączyć je tak żeby tworzyły jedną powierzchnie. Dzięki za pomoc
siwy Napisano 9 Czerwiec 2006 Napisano 9 Czerwiec 2006 Ja ostatnio musiałem też zrobic coś podobnego, połączyć 2 splajny w powierzchnie. Narysowałem 2 beizery, poustawialem gdzie mają być zattachowałem, przekonwertowałem na krzywe nurbs i dałem powierzchnie hmm chyba surf, już nie pamiętam bo można ten sam efekt uzyskać na różnego rodzaju powierzchniach. Potem możesz to dowolnie wygłądzać w opcjach nurbsów. Efekt super . pozdr.
andy_a Napisano 9 Czerwiec 2006 Napisano 9 Czerwiec 2006 Zależy co chcesz połączyć – krzywe czy mesh’a ?? Jeżeli mesh to starczy Boolean Union a jeżeli są to krzywe to najpierw Split a później Jon. Surf można połączyć i tak i tak :)
Bzyku Napisano 10 Czerwiec 2006 Napisano 10 Czerwiec 2006 ja tak czytam i niemam pojecia o co chodzi jesli chcesz zrobic torusa to robisz na elipsie cicle arund curve czy jakies takie zalez yco chcesz i wytlaczasz przez sweep 1 rail siwy jakies baziery jakie attach konwertowanie do nurbs chyba sie tobie softy pomieszaly .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się