Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Normalnie pracuję na maxsie, ale słyszałem że rhino bez problemu to zrobi. problem w tym, że nie mam pojęcia jakim poleceniem.

Chodzi o to, że mam coś w rodzaju torusa (a w zasadzie tylko "wręgi") chcę połączyć je tak żeby tworzyły jedną powierzchnie.

Dzięki za pomoc

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Ja ostatnio musiałem też zrobic coś podobnego, połączyć 2 splajny w powierzchnie. Narysowałem 2 beizery, poustawialem gdzie mają być zattachowałem, przekonwertowałem na krzywe nurbs i dałem powierzchnie hmm chyba surf, już nie pamiętam bo można ten sam efekt uzyskać na różnego rodzaju powierzchniach. Potem możesz to dowolnie wygłądzać w opcjach nurbsów. Efekt super .

pozdr.

Napisano

Zależy co chcesz połączyć – krzywe czy mesh’a ?? Jeżeli mesh to starczy Boolean Union a jeżeli są to krzywe to najpierw Split a później Jon. Surf można połączyć i tak i tak :)

Napisano

ja tak czytam i niemam pojecia o co chodzi jesli chcesz zrobic torusa to robisz na elipsie cicle arund curve czy jakies takie zalez yco chcesz i wytlaczasz przez sweep 1 rail

siwy jakies baziery jakie attach konwertowanie do nurbs chyba sie tobie softy pomieszaly .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności