Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Na forum nie znalazłem takiego tematu a wiec:

jak stworzyć błysk światła np. taki jak daje latarnia w nocy, no i oczywiście aby oświetlał on scene i odbijał sie realistycznie w refleksywnych powierzchniach?

 

Prosze o pomoc

 

uzywam 3ds max 7, Vray

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

niby jak?

nie idzie nałożyć jakiejś mapy na kulę i sprawić aby świeciła?

wg mnie, tak na logike, to najlepsze rozwiązanie, ale nie wiem jak je wykonać...

Napisano

jemu chyba raczej o lens chodzi jak na zdjeciach sie uchwyci w nocy latanie to takie promienie czy jak ?

Napisano

Najlepiej chyba zrobić w postprodukcji. Ale jeśli nie to można sfakeować coś takiego. Ze zrobisz plane z materiałem self illumination na 100% i opacity na 0& prtzystawiasz go do kamery i wtedy możesz sobie zanimować opacity. Taki pseudo filtr :-)

 

ps. Głupie to. ale działa

Napisano

tak o to chodzi własnie.

naprawde nie ma innego sposobu? nie chce w postprodukcji bo zależy mi na łądnych odbiciach, poza tym mam bardzo złożoną scene (miasto) gdzie jest dużo latarni, i dodawanie do nich wszystkich świateł (a jest źródeł światła w oddali) byłoby żmudne i bezsensowne.

 

Nie da się użyc do tego kuli? Np. która by zanikała odśrodkowo jednocześnie świecąc, dzieki zastosowaniu jakiejś mapy...?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności