Napisano 13 Czerwiec 200618 l Na forum nie znalazłem takiego tematu a wiec: jak stworzyć błysk światła np. taki jak daje latarnia w nocy, no i oczywiście aby oświetlał on scene i odbijał sie realistycznie w refleksywnych powierzchniach? Prosze o pomoc uzywam 3ds max 7, Vray
Napisano 13 Czerwiec 200618 l niby jak? nie idzie nałożyć jakiejś mapy na kulę i sprawić aby świeciła? wg mnie, tak na logike, to najlepsze rozwiązanie, ale nie wiem jak je wykonać...
Napisano 13 Czerwiec 200618 l jemu chyba raczej o lens chodzi jak na zdjeciach sie uchwyci w nocy latanie to takie promienie czy jak ?
Napisano 13 Czerwiec 200618 l Najlepiej chyba zrobić w postprodukcji. Ale jeśli nie to można sfakeować coś takiego. Ze zrobisz plane z materiałem self illumination na 100% i opacity na 0& prtzystawiasz go do kamery i wtedy możesz sobie zanimować opacity. Taki pseudo filtr :-) ps. Głupie to. ale działa
Napisano 13 Czerwiec 200618 l tak o to chodzi własnie. naprawde nie ma innego sposobu? nie chce w postprodukcji bo zależy mi na łądnych odbiciach, poza tym mam bardzo złożoną scene (miasto) gdzie jest dużo latarni, i dodawanie do nich wszystkich świateł (a jest źródeł światła w oddali) byłoby żmudne i bezsensowne. Nie da się użyc do tego kuli? Np. która by zanikała odśrodkowo jednocześnie świecąc, dzieki zastosowaniu jakiejś mapy...?
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto