Gość Paul_Baumgartner Napisano 13 Czerwiec 2006 Napisano 13 Czerwiec 2006 Na forum nie znalazłem takiego tematu a wiec: jak stworzyć błysk światła np. taki jak daje latarnia w nocy, no i oczywiście aby oświetlał on scene i odbijał sie realistycznie w refleksywnych powierzchniach? Prosze o pomoc uzywam 3ds max 7, Vray
Gość Paul_Baumgartner Napisano 13 Czerwiec 2006 Napisano 13 Czerwiec 2006 niby jak? nie idzie nałożyć jakiejś mapy na kulę i sprawić aby świeciła? wg mnie, tak na logike, to najlepsze rozwiązanie, ale nie wiem jak je wykonać...
Kuciel Napisano 13 Czerwiec 2006 Napisano 13 Czerwiec 2006 jemu chyba raczej o lens chodzi jak na zdjeciach sie uchwyci w nocy latanie to takie promienie czy jak ?
Lis Napisano 13 Czerwiec 2006 Napisano 13 Czerwiec 2006 Najlepiej chyba zrobić w postprodukcji. Ale jeśli nie to można sfakeować coś takiego. Ze zrobisz plane z materiałem self illumination na 100% i opacity na 0& prtzystawiasz go do kamery i wtedy możesz sobie zanimować opacity. Taki pseudo filtr :-) ps. Głupie to. ale działa
Gość Paul_Baumgartner Napisano 13 Czerwiec 2006 Napisano 13 Czerwiec 2006 tak o to chodzi własnie. naprawde nie ma innego sposobu? nie chce w postprodukcji bo zależy mi na łądnych odbiciach, poza tym mam bardzo złożoną scene (miasto) gdzie jest dużo latarni, i dodawanie do nich wszystkich świateł (a jest źródeł światła w oddali) byłoby żmudne i bezsensowne. Nie da się użyc do tego kuli? Np. która by zanikała odśrodkowo jednocześnie świecąc, dzieki zastosowaniu jakiejś mapy...?
Sir Valeq Napisano 16 Czerwiec 2006 Napisano 16 Czerwiec 2006 No to chyba chodzi właśnie o wolumetryczne omni?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się