Skocz do zawartości

Błysk świetlny


Gość Paul_Baumgartner

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Paul_Baumgartner

Na forum nie znalazłem takiego tematu a wiec:

jak stworzyć błysk światła np. taki jak daje latarnia w nocy, no i oczywiście aby oświetlał on scene i odbijał sie realistycznie w refleksywnych powierzchniach?

 

Prosze o pomoc

 

uzywam 3ds max 7, Vray

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Gość Paul_Baumgartner

niby jak?

nie idzie nałożyć jakiejś mapy na kulę i sprawić aby świeciła?

wg mnie, tak na logike, to najlepsze rozwiązanie, ale nie wiem jak je wykonać...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej chyba zrobić w postprodukcji. Ale jeśli nie to można sfakeować coś takiego. Ze zrobisz plane z materiałem self illumination na 100% i opacity na 0& prtzystawiasz go do kamery i wtedy możesz sobie zanimować opacity. Taki pseudo filtr :-)

 

ps. Głupie to. ale działa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Paul_Baumgartner

tak o to chodzi własnie.

naprawde nie ma innego sposobu? nie chce w postprodukcji bo zależy mi na łądnych odbiciach, poza tym mam bardzo złożoną scene (miasto) gdzie jest dużo latarni, i dodawanie do nich wszystkich świateł (a jest źródeł światła w oddali) byłoby żmudne i bezsensowne.

 

Nie da się użyc do tego kuli? Np. która by zanikała odśrodkowo jednocześnie świecąc, dzieki zastosowaniu jakiejś mapy...?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności