Skocz do zawartości

Pomóżcie, proszę !


Gość oto

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Chciałbym dodać efekt miecza świetlnego do krótkiego filmiku, który nakręciłem.

Jestem prawie całkowicie zielony w grafice wiec wybaczcie mi moje niektore moze glupie pytania.

 

Postanowilem zrobic to w 3ds Maxie w ten sposób, ze laduje tlo a nastepnie tworze obiekt (rdzeń miecza), który dopasowuję do obrazka.

Zastanawiałem się jednak, czy nie da się go dopasować automatycznie, stosując program do śledzenia ruchu. Mam takie trzy - Boujou3 (wydaje mi sie najfajniejszy), Voodoo camera tracker oraz Icarus.

Próbowałem się nimi bawić, ale program sledzil caly obrazek, a po wyeksportowaniu tego do Maxa otrzymywalem jakas gore punktow, z ktorymi nie wiedzialem co zrobic.

 

Jezeli ktos mi moze powiedziec co zrobic, aby dopasowac ruch obiektu do kija w ktoryms z tych programow, albo w jakims jeszcze innym, to bylbym wdzieczny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Witam, temat wątku nic nie mowi o jego zawartości. Nazwij temat tak zeby było wstępnie wiadomo czego dotyczy bo "Pomóżcie, proszę !" nic mi nie mówi. Tak nazwane wątki utrudniają też wyszukiwanie, np. gdy ktoś zechce znaleść wątki dot. właśnie mieczy świetlnych bedzie musiał sprawdzać dokładnie takie jak twoje bo tytuł nie mowi nic o zawartości.

 

Przeczytaj cały regulamin forum i dostosuj sie do punktu 9 regulaminu o zadawaniu pytań. W przeciwnym przypadku temat powędruje do kosza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności