Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Jak w temacie, gdy tworze .mxm w maxie i próbuje zapisać, nic sie nie zapisuje. Przy renderingu obiekt jest szary. Po otwarciu pliko ponownie, jest czysty, żadnych warstw. Gdy staram exportować to jest jeszcze lepiej...nie powstaje żaden plik. Problem mam od nie dawna bo jakoś wcześniej udało mi się stworzyć kilka shaderów.

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

hejka. bardzo wazna jest kolejnosc, co po czym robisz, a wiec:

wybierasz wolnego slota, zmieniasz standard na mxm material, create new i zapusujesz na dysku jako cos tam, póxniej powinno ci sie otworzyc maxwellowe okienko edycji tego materialy wraz z domyslną warstwą (bdsf??) zmieniasz jej własnieciwosci, nadajesz np jakąś mapke, wybierasz opcje save i wychodzisz . Pózniej juz w maxowym edytorze refresh i wsio :) jezeli masz problrm z tym to pewnie znaczy ze ciagle ci sie ten material zapisuje jako utilited

PoZdRo!!!

Napisano

W sumie wielkie dzięki. Dałem sobie rade. Problem był w tym że czasem zmieniałem nazwe w edytorze materiałów. Proszę moderatora o zamknięcie wątku

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności