Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Hmm, , jak ustawic materiał V-rayowy by wygladal jak materiał max\'a z opcja wire ?? tak zebym mogl tez miec 2-side i regulowana grubosc siatki.

 

wiem ze duzo wymagam, ale bardzo Was prosze o pomoc. :)

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

hmm, tutek nie wiele pomogl.

tyle to wiem. ale jak sprawdzi by ten szary kolor byl przezroczysty i siatka z dwoch stron ???

 

Aha i jak sprawic by siateczka byla mniej gesta jak mam Meshsm. x2. ??

 

Pilnie tego potrzebuje. dziekuje za pomoc.

 

Napisano

Witam. A nie myslales zeby zrobic to standardowym rendererem Maxa???? Tam powinno Ci sie udac... Sam powinienes dojsc do tego jak. Wystarczy trtoszeczke poszukac... Powodzenia zycze :)

Napisano
Originally posted by kamis16

standardowym rendererem Maxa???? zycze :)

 

oto chodzi ze nie moge tego zrobic standardowym renderem. Poprostu musi byc to siatka jak w scanline ale wyrenderowana v-rayem.

No i jeszcze chodzi tu o jej gestosc. Mesh Sm. ma Colapse\'a wiec nie bardzo da sie juz tego zmienic.

Napisano

no to już chyba nie wyrenderujesz z mniej zagęszczoną siatką skoro masz obiekt scolapsowany - możesz kombinować z modyfikatorami do optymalizowania siatki i zmniejszania ilości podziałów

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności