klower Napisano 4 Wrzesień 2003 Napisano 4 Wrzesień 2003 Hmm, , jak ustawic materiał V-rayowy by wygladal jak materiał max\'a z opcja wire ?? tak zebym mogl tez miec 2-side i regulowana grubosc siatki. wiem ze duzo wymagam, ale bardzo Was prosze o pomoc. :)
PENdzel Napisano 4 Wrzesień 2003 Napisano 4 Wrzesień 2003 jest specjala mata VRayEdgesTex :) wrzuc do disuze malo opcji wiec nei bede sie tu rozpisywal - sciagnij sobie tutoriale do Vraya jeden z nich wyjasnia ta zagadnienie - http://www.evermotion.org
klower Napisano 5 Wrzesień 2003 Autor Napisano 5 Wrzesień 2003 hmm, tutek nie wiele pomogl. tyle to wiem. ale jak sprawdzi by ten szary kolor byl przezroczysty i siatka z dwoch stron ??? Aha i jak sprawic by siateczka byla mniej gesta jak mam Meshsm. x2. ?? Pilnie tego potrzebuje. dziekuje za pomoc.
kamis16 Napisano 5 Wrzesień 2003 Napisano 5 Wrzesień 2003 Witam. A nie myslales zeby zrobic to standardowym rendererem Maxa???? Tam powinno Ci sie udac... Sam powinienes dojsc do tego jak. Wystarczy trtoszeczke poszukac... Powodzenia zycze :)
klower Napisano 5 Wrzesień 2003 Autor Napisano 5 Wrzesień 2003 Originally posted by kamis16 standardowym rendererem Maxa???? zycze :) oto chodzi ze nie moge tego zrobic standardowym renderem. Poprostu musi byc to siatka jak w scanline ale wyrenderowana v-rayem. No i jeszcze chodzi tu o jej gestosc. Mesh Sm. ma Colapse\'a wiec nie bardzo da sie juz tego zmienic.
lukasz Napisano 5 Wrzesień 2003 Napisano 5 Wrzesień 2003 no to już chyba nie wyrenderujesz z mniej zagęszczoną siatką skoro masz obiekt scolapsowany - możesz kombinować z modyfikatorami do optymalizowania siatki i zmniejszania ilości podziałów
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się