Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Hmm, , jak ustawic materiał V-rayowy by wygladal jak materiał max\'a z opcja wire ?? tak zebym mogl tez miec 2-side i regulowana grubosc siatki.

 

wiem ze duzo wymagam, ale bardzo Was prosze o pomoc. :)

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

hmm, tutek nie wiele pomogl.

tyle to wiem. ale jak sprawdzi by ten szary kolor byl przezroczysty i siatka z dwoch stron ???

 

Aha i jak sprawic by siateczka byla mniej gesta jak mam Meshsm. x2. ??

 

Pilnie tego potrzebuje. dziekuje za pomoc.

 

Napisano

Witam. A nie myslales zeby zrobic to standardowym rendererem Maxa???? Tam powinno Ci sie udac... Sam powinienes dojsc do tego jak. Wystarczy trtoszeczke poszukac... Powodzenia zycze :)

Napisano
  • Autor
Originally posted by kamis16

standardowym rendererem Maxa???? zycze :)

 

oto chodzi ze nie moge tego zrobic standardowym renderem. Poprostu musi byc to siatka jak w scanline ale wyrenderowana v-rayem.

No i jeszcze chodzi tu o jej gestosc. Mesh Sm. ma Colapse\'a wiec nie bardzo da sie juz tego zmienic.

Napisano

no to już chyba nie wyrenderujesz z mniej zagęszczoną siatką skoro masz obiekt scolapsowany - możesz kombinować z modyfikatorami do optymalizowania siatki i zmniejszania ilości podziałów

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności