Napisano 4 Wrzesień 200321 l Hmm, , jak ustawic materiał V-rayowy by wygladal jak materiał max\'a z opcja wire ?? tak zebym mogl tez miec 2-side i regulowana grubosc siatki. wiem ze duzo wymagam, ale bardzo Was prosze o pomoc. :)
Napisano 4 Wrzesień 200321 l jest specjala mata VRayEdgesTex :) wrzuc do disuze malo opcji wiec nei bede sie tu rozpisywal - sciagnij sobie tutoriale do Vraya jeden z nich wyjasnia ta zagadnienie - http://www.evermotion.org
Napisano 5 Wrzesień 200321 l Autor hmm, tutek nie wiele pomogl. tyle to wiem. ale jak sprawdzi by ten szary kolor byl przezroczysty i siatka z dwoch stron ??? Aha i jak sprawic by siateczka byla mniej gesta jak mam Meshsm. x2. ?? Pilnie tego potrzebuje. dziekuje za pomoc.
Napisano 5 Wrzesień 200321 l Witam. A nie myslales zeby zrobic to standardowym rendererem Maxa???? Tam powinno Ci sie udac... Sam powinienes dojsc do tego jak. Wystarczy trtoszeczke poszukac... Powodzenia zycze :)
Napisano 5 Wrzesień 200321 l Autor Originally posted by kamis16 standardowym rendererem Maxa???? zycze :) oto chodzi ze nie moge tego zrobic standardowym renderem. Poprostu musi byc to siatka jak w scanline ale wyrenderowana v-rayem. No i jeszcze chodzi tu o jej gestosc. Mesh Sm. ma Colapse\'a wiec nie bardzo da sie juz tego zmienic.
Napisano 5 Wrzesień 200321 l no to już chyba nie wyrenderujesz z mniej zagęszczoną siatką skoro masz obiekt scolapsowany - możesz kombinować z modyfikatorami do optymalizowania siatki i zmniejszania ilości podziałów
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto