heZrou Napisano 30 Czerwiec 2006 Napisano 30 Czerwiec 2006 Ahoj Oto scenka, której użyje do stworzenia kadrów komiksowego demka otwierającego gre, do której grafike staram się stworzyć, grafika do gry będzie generowana w 2D, więc wszystko będzie tak jak na tym pikczurze prerenderowane. Całość grafiki zamierzam zrobić w Ink'n paint, dlatego niech nie zmyli was niebo, które jest tu tylko na potrzebę chwili, będzie ono zastąpionie paskudnymi gryzmołami mej ręki w 2D... generalnie będe dążył do stworzenia brzydkiej, maksymalnie minimalistycznej kreski, takie pół bazgroły z zeszytu, pół realizm, więc ta scena jest jeszcze przed spaczeniem. Oto me referencje: Odwzorowanie nie ma być idealne, ma być tylko na poziomie, dającym możliwość rozpoznania zdjęcia w grafice. Dlatego sporo rzeczy jest nieproporcjonalnych, krzywych względem zdjęcia i inaczej rozmieszczonych, ażeby wszystko pasowało do kadru i ustawienia kamerki, więc w krytyce o którą prosze pomińcie te aspekty. Generalnie to jest to praca ukończona w jakichś 60%, jest największym kawałkiem 3D za jakie się dotąd zabrałem, sporo jeszcze nie wiem jak zrobie w scence, ze światłem mam problemy, nie umiem jeszcze teksturować inaczej niż nakładając teksturkę na plaina ;} stąd rzut na Ink'n paint ;> no i gdybyście się przyjrzeli tej posiądłości w tle z bliska, to ma tyle krzywizn i błędów w modelowaniu, że możecie radować się iż jest tak daleko w tle :) No to tyle, czekam na to co was kłuje w oczy.
czarodziej3D Napisano 30 Czerwiec 2006 Napisano 30 Czerwiec 2006 Jak dla mnie ten obrazek to jakiś straszny syf aż oczy bolą. Nie chcę tutaj cię obrazić po prostu nie lubię takiej grafiki, bo jest zwolennikiem rzeczy dokładnych i pięknych, renderowanych godzinami, ale jest to 60% jak pisałeś, więc do ostatecznej oceny poczekam na finalny obrazek.
heZrou Napisano 30 Czerwiec 2006 Autor Napisano 30 Czerwiec 2006 nie czuje się obrażony, zdaje sobie sprawę z tego co ci się nie podoba, ale ja właśnie nie zamierzam robić realistycznej sceny, chce zrobić komiksową grafike używając do tego 3d, generalnie to co ja widze jako syfiaste, to kolory i brak jakichkolwiek poza niebem tekstur, a domyślam że tobie nie podoba się też styl cell shading, ale to już kwestia gustu, jeśli chodzi o postęp, to narazie podjąłem ważną dla koncepcji decyzje: zrezygnowałem z kolorów ;} a i te sześciany co się pojawiły to tylko takie pomocniczne, nie są to elementy architektury i zamienią się z czasem w coś innego
pietrius Napisano 30 Czerwiec 2006 Napisano 30 Czerwiec 2006 gra o czarno-białej grafice mogłaby być bardzo ciekawa, ale nie wiem ile by oczy wytrzymały (warto wziąść to pod uwagę)
heZrou Napisano 30 Czerwiec 2006 Autor Napisano 30 Czerwiec 2006 hmm, a czemu miałyby wytrzymać krótko?? jaki wpływ na to ma czarno-biała paleta?
wizz Napisano 30 Czerwiec 2006 Napisano 30 Czerwiec 2006 wsumie to mnie tez nie bardzo pasuje :/ mało kto jest zwolennikiem takiego stylu i musisz sie z tym liczyć :) wiekszość sie jara super realizmem a nie kolorkami :P powodzenia w dalszej pracy :)
heZrou Napisano 30 Czerwiec 2006 Autor Napisano 30 Czerwiec 2006 dobra, uświadomiliście mnie i przypomniałem sobie dzięki wam coś ważnego, że nie zacząłem cisnąć w 3D dla czystej przyjemności... i że faktycznie większość ludzi to artystyczne buce, które jarają się fotorealizmem... w połączeniu z faktem, że gdybym skończył ten projekt, miałbym specyficzne doświadczenie, którego nie dałoby się wykorzystać za bardzo we wszystkich grach, decyduje się na porzucenie tego projektu i sceny
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się