sikham Napisano 7 Wrzesień 2003 Napisano 7 Wrzesień 2003 czy da sie zrobie lustro - reflect biały potem 2 kule przed lustrem i jak zronić żeby sie 1 odbijała a 2 nie coś jak exclude z maxowego raytrace
PENdzel Napisano 7 Wrzesień 2003 Napisano 7 Wrzesień 2003 tak render/system/object options - matte! :)
sikham Napisano 7 Wrzesień 2003 Autor Napisano 7 Wrzesień 2003 heh tylko nie wiem o co w tym chodzi zabardzo :/
PENdzel Napisano 7 Wrzesień 2003 Napisano 7 Wrzesień 2003 wciskasz f10 i idziesz do zakladki system (na koncu) i bedziesz juz wszystko wiedzial :)
sikham Napisano 7 Wrzesień 2003 Autor Napisano 7 Wrzesień 2003 ale ja wiem gdzie to znaleźć tylko jak zaznacze dla tej kuli matte to dalej sie w lustrze odbija a sama sie jakaś dziwna robi
Myszek Napisano 8 Wrzesień 2003 Napisano 8 Wrzesień 2003 Czesc, nie wiem czy o to chodzi ale chyba trzeba kliknac prawym przyciskiem na obiekcie=> properties i odznaczyc visible to reflection/refraction. Mam nadzieje ze pomoglem, a jak nie to i tak probowac zawsze mozna :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się