Temporal Napisano 10 Lipiec 2006 Napisano 10 Lipiec 2006 Heh wiem że lubicie odsyłać do F1 ale może tym razem ktoś pomoże :P. No więc tak looknijcie na http://img152.imageshack.us/img152/8169/envelope7ve.jpg (nie zwracajcie uwagi na shitowy nie dokonczony model) i powiedzcie czemu przy takiej wielkosci koperty zasięg ma taki że łapie nie chciane przezemnie elementy modelu? Jak to poprawić? Z góry thx.
Tullaris Napisano 10 Lipiec 2006 Napisano 10 Lipiec 2006 nie mam pojęcia dlaczego ci tak łapie :)... natomiast kiedy skinujesz model możesz malowac wgai vertexów, możesz korzystać z weight table... itp... zaznacz se check box vertex, koło envelopes i cross selection, zaznacz vertexy, którye nie chcesz by były pod działaniem danej kości i wpisz im weight 0.0... a własnie... tak se myśle może to być spowodowane chyba tym, że suma wag na vertexie musi być równa 1, więc jeśli nie działają na nie inne kości dostatecznie mocno, to ta zaczyna na nie wpływać...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się