Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 901
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

nie mam pojęcia dlaczego ci tak łapie :)...

natomiast kiedy skinujesz model możesz malowac wgai vertexów, możesz korzystać z weight table... itp...

zaznacz se check box vertex, koło envelopes i cross selection, zaznacz vertexy, którye nie chcesz by były pod działaniem danej kości i wpisz im weight 0.0...

 

 

a własnie... tak se myśle może to być spowodowane chyba tym, że suma wag na vertexie musi być równa 1, więc jeśli nie działają na nie inne kości dostatecznie mocno, to ta zaczyna na nie wpływać...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności