Predator Napisano 9 Wrzesień 2003 Napisano 9 Wrzesień 2003 Witam wszystkich Na wstepie chyle czola dla wszystkich ekspertow 3d S.max\'a . Jestem mozna rzec poczatkujacym w te klocki mam nastepujacy problem wymodelowalem przedwojjenny mlynek dokawy i gdy chce na niektore czesci nalozyc teksture np. starego drzewa to zmiania sie tylko kolor czesci na ktora naloze teksture ( kolor tekstury). Natomiast na inne czesci naklada sie textura ze szczegolami . Prosze o pomoc.
Predator Napisano 9 Wrzesień 2003 Autor Napisano 9 Wrzesień 2003 wiec podczas renderowania wyskakuje nastepujacy komunikat \" The fallowing object require map coordinates and may not render correctly i jest wymienionych kilka objektow
dr Ug Napisano 9 Wrzesień 2003 Napisano 9 Wrzesień 2003 No i wszystko jasne. Masz siatke, ktora nie ma wspolrzednych mapowania. Jest cos takiego w liscie modyfikatorow jak UVW Map. Poczytaj o tym w helpie, a bedziesz wiedzial wszystko:)
Gość Połki Napisano 9 Wrzesień 2003 Napisano 9 Wrzesień 2003 Musisz dodać modyfikator UVW Maping, na każdy z tych obiektów, i poustawiać w nich odpowiednie opcje. Poczytaj może jakieś tutki z maxa, albo ze strony max3d.pl. Pozdro[piwo] 2 minuty za późno[lol2]
Predator Napisano 9 Wrzesień 2003 Autor Napisano 9 Wrzesień 2003 Dzieki wielkie za pomoc. Za wglad w moj problem :)
dr Ug Napisano 9 Wrzesień 2003 Napisano 9 Wrzesień 2003 Nastepnym razem badz bardziej konkretny. Pominales najwazniejsza informacje o komunikatach, a tak problem bylby rozwiazany juz przy pierwszym moim poscie ;) pozdro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się