Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Mam scene tylko z 4-rema "wieszchołakami" i teraz potrzebuje połączyć te wieszchołki by utworzyły krawędzie a potem chce by te krawędzie utworzyły Face'a, jak to zrobić??

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

w edycji poly znajdź button 'Create'. Za pomocą tego narzędzia możesz utworzyć face z wierzchołków

Napisano

?... he... dość niejasno :).... staraj się konkretniej opisywac porblem...

z modify dla editable mesh/poly możesz wejść do sub-selcetion polygonów kliknąc create i w viewporcie klikasz po kolei wierzchołki na których chcesz oprzeć face'a. Zależnie od tego czy kl;ikasz zgodnie czy przeciwnie do ruchy wskazówek zegara normalna polygonu może być do ciebie lub od ciebie, wtedy trza kliknąc polygon i flipnąc go.

 

edit :) ubiegli mnie....

Napisano
  • Autor

THX, o to mi właśnie chodziło.

Z jakiegoś powodu próbowałem najpierw stworzyć krawędź, nie pomyślałem, że można od razu stworzyć face'a.

I sory, że nie napisałem, że chodzi o EditMesh/Poly

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.