Gość KorzychXP Napisano 18 Lipiec 2006 Share Napisano 18 Lipiec 2006 Z angielskiego aż tak dobry nie jestem by rozumieć wszystkie słowa czy potoczne, czytałem modelling for begginers ale stanąłem już na przesuwaniu vertexów, wiem jak to zrobić ale nie wiem zbytnio o co chodzi gościowi co to napisał. Jeśli można to proszę o linka do tutka po polsku, akurat mam maxa7 więc najlepiej do tej wersji chociaż chyba do innych też bedzie pasowało, byle poznać te podstawy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hindus Napisano 18 Lipiec 2006 Share Napisano 18 Lipiec 2006 prosze bardzo http://www.max3d.pl/tutoriale.php?software=0&tutoriale=3ds_max mam obawy co do działu ale nie wiem ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pietrius Napisano 18 Lipiec 2006 Share Napisano 18 Lipiec 2006 nie ma co stronić od języków obcych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość KorzychXP Napisano 18 Lipiec 2006 Share Napisano 18 Lipiec 2006 wiem i dlatego się uczę hindus - przeglądałem to i nie ma podstaw (np wytłumaczenie okien, funkcji), tworzenie prostych brył a później edytowanie ich, dodawanie cieni/świateł, coś w tym stylu http://3dtotal.com/team/Tutorials/basis_modelling/basis_modeling_01.asp stanąłem na tym: Now draw a grid around the upper 2 vertices by clicking and dragging the mouse to selected them: nie rozumiem tego zbytnio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AnyMan Napisano 18 Lipiec 2006 Share Napisano 18 Lipiec 2006 "Teraz narysuj siatkę wokół dwóch górnych wierzchołków klikając i przeciągając mysz aby je zaznaczyć" - To tak w dosłownym tłumaczeniu. A chodzi mu dokładnie o to, żebyś zaznaczył te wierzchołki używając Rectangular Selection Region. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość KorzychXP Napisano 19 Lipiec 2006 Share Napisano 19 Lipiec 2006 No tak, wcześniej podobnie myślałem ale nie umiałem tego zrobić i nie pisało jakiego narzędzia mam użyć. Poprostu Editable Mesh-Vertexy. Może lepiej mi teraz bedzie szło, troche nieprecyzyjny ten kurs. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi