Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Czesc,

to proste, skoro pierwsza i ostatnia klatka są takie same, to znaczy ze jedna z nich jest nie potrzebna. To tak jak byś w środku animacji miał dwie identyczne klatki pod rząd, byłby taki sam przeskok (a wlasciwie przestój).

Usun ostatnią klatkę z zapętlonej animacji i wszystko powinno grać :)

Powodzenia

Napisano

Aha... myslalem ze chodzi ci o zapetlanie gotowego materialu video :)

 

Ale skoro chodzi o operacje na klatkach kluczowych przy ukladaniu animacji, to sproboj to zrobic tak:

przejdz do przedostatniej klatki (w ktorej nie ma kluczy, bo sa w ostatniej) i w aktualnej pozycji dla rak, nog i wszystkich ruchomych partii, dodaj klucze pozycji (automatycznie, np. prawy klawisz myszy na przesuwanym pasku od animacji i dodaj klatki pozycji ). Potem skasuj wszyskie klucze z ostatniej klatki i gotowe.

 

Niewiem tylko jak zapetlasz animacje? Czy w Track View "Out of range type"? Czy powielasz sekwencje klatek?

 

Tutaj w gre wchodzi jeszcze plynnosc rozpoczynania i konczenie ruchu (easing) i na to tez trzeba zwrocic uwage. Pomocny jest przy tym Curve Editor.

Napisano

musisz zrobic pelny krok tak zeby klatka poczatkwoa byla tozsama z koncowa (kopia kluczy) i ja wyciac, wtedy uzyskasz to co potrzebujesz, i zadnej funkcji nei trzeba tlyko dobrze poukaldac klucze zbey ladnie i bez udziwnien przeszlo

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności