Napisano 20 Lipiec 200618 l Witajcie Mam taki maly problem chcialem zrobic animacje chodu.I zrobilem tak ze 1 i ostatnia klatka sa takie same i mi wychodzi taki przeskok...tak to wyglada: http://members.lycos.co.uk/stalmielecc/chod.WMV wie ktos jak zrobic tak zeby tego przeskoku nie bylo
Napisano 20 Lipiec 200618 l Czesc, to proste, skoro pierwsza i ostatnia klatka są takie same, to znaczy ze jedna z nich jest nie potrzebna. To tak jak byś w środku animacji miał dwie identyczne klatki pod rząd, byłby taki sam przeskok (a wlasciwie przestój). Usun ostatnią klatkę z zapętlonej animacji i wszystko powinno grać :) Powodzenia
Napisano 20 Lipiec 200618 l Autor zrobilem tak jak mowisz i... wyszlo mi tak: http://www.mylek.republika.pl/chod2.WMV Pewnie tzreba urzyc jakiejs funkci zeby to sie tak za[entlao tak jak ty mowisz...tylko jakiej?:]
Napisano 20 Lipiec 200618 l Aha... myslalem ze chodzi ci o zapetlanie gotowego materialu video :) Ale skoro chodzi o operacje na klatkach kluczowych przy ukladaniu animacji, to sproboj to zrobic tak: przejdz do przedostatniej klatki (w ktorej nie ma kluczy, bo sa w ostatniej) i w aktualnej pozycji dla rak, nog i wszystkich ruchomych partii, dodaj klucze pozycji (automatycznie, np. prawy klawisz myszy na przesuwanym pasku od animacji i dodaj klatki pozycji ). Potem skasuj wszyskie klucze z ostatniej klatki i gotowe. Niewiem tylko jak zapetlasz animacje? Czy w Track View "Out of range type"? Czy powielasz sekwencje klatek? Tutaj w gre wchodzi jeszcze plynnosc rozpoczynania i konczenie ruchu (easing) i na to tez trzeba zwrocic uwage. Pomocny jest przy tym Curve Editor.
Napisano 23 Lipiec 200618 l musisz zrobic pelny krok tak zeby klatka poczatkwoa byla tozsama z koncowa (kopia kluczy) i ja wyciac, wtedy uzyskasz to co potrzebujesz, i zadnej funkcji nei trzeba tlyko dobrze poukaldac klucze zbey ladnie i bez udziwnien przeszlo
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto