Endriu_M Napisano 28 Lipiec 2006 Share Napisano 28 Lipiec 2006 W nowej wersji blendera można tworzyć materiały za pomocą nodów. I teraz pytanie... Czy nody można animować? Powiedzmy, że mam "mix node" i chcę aby w trakcie animacji zmianie ulegała wartość "factor" - czy to jest w Blenderze możliwe? Pozdrawiam Endriu_M Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
notdot Napisano 29 Lipiec 2006 Share Napisano 29 Lipiec 2006 chyba jeszcze nie ma takiej mozliwosci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Endriu_M Napisano 29 Lipiec 2006 Autor Share Napisano 29 Lipiec 2006 Niestety tak właśnie myślałem... Lipa... Szkoda, bo to strasznie ogranicza możliwości manipulowania materiałami w animacji.. Dzięki za odpowiedź! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
notdot Napisano 29 Lipiec 2006 Share Napisano 29 Lipiec 2006 ale czego ty chcesz ta opcja dopiero co sie pojawila (nie liczac wersji rozwojowych z cvs) a ty juz bys chcial nie wiadomo co poczekaj moze nastepna wersja bedzie umozliwiala a poza tym zawsze ci zostaje animowanie materialow w standartowy sposob Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Endriu_M Napisano 30 Lipiec 2006 Autor Share Napisano 30 Lipiec 2006 :) No nie... Nie tak do końca "nie wiadomo co". Po prostu szkoda, że ten "node editor" - to na razie taka trochę... proteza (w porównaniu do innego softu). Ale mam kolejne pytanie - jak wyrenderować sam "ambience occlusion"? Jest to możliwe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
notdot Napisano 31 Lipiec 2006 Share Napisano 31 Lipiec 2006 "(w porównaniu do innego softu)" ehhh no wiesz blender darmowy jest wiec nie porownuj bo i tak na taką(zerową) cene jest super moim zdaniem "ambience occlusion" a co to takiego bo ja znam tylko ambient occlusion ;) ale wcisnij f8 i tam zakladka Amb Occ wlaczasz i ustawiasz parametry i juz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Endriu_M Napisano 31 Lipiec 2006 Autor Share Napisano 31 Lipiec 2006 Dlatego "nie wymagam" - ale Blender ma aspiracje - więc jeśli chce gonić programy komercyjne, poprawki są konieczne (zresztą widzę, że są często wprowadzane). A co do "ambient occlussion" - to literówek się nie czepiajmy. :) To gdzie jest wiem - pytałem tylko ja wyrenderować SAM ambient occ., bez shaderów i innych - po prostu goły ambient occlusion. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
notdot Napisano 1 Sierpień 2006 Share Napisano 1 Sierpień 2006 nie dawaj zadnych materialow na obiekty i render z ao no chyba ze chodzi ci o cos innego to opisz to jakos jasniej (nie kumatym po 8 godzinach siedzenia w biurze) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Endriu_M Napisano 1 Sierpień 2006 Autor Share Napisano 1 Sierpień 2006 ale wstyd... No o tym nie pomyślałem. A co najważniejsze to działa! Trochę mam jeszcze problem z ustawieniem poprawnych parametrów, ale pokombinuję i wyjdzie dobrze. Dzięki za pomoc! pozdrawiam Endriu_M Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
notdot Napisano 2 Sierpień 2006 Share Napisano 2 Sierpień 2006 zapraszam na http://www.blender.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
notdot Napisano 3 Sierpień 2006 Share Napisano 3 Sierpień 2006 jak podpowiedzial mi Grzybu z forum.oceaneffects.com Jest Time node, gdzie można ustawić jak ma się zmieniać jej wartość w czasie. Wystarczy ją podłączyć do jakiegoś innego noda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi