Napisano 7 Sierpień 200618 l Mam taki problem: Po raz pierwszy uzywam modyfikatora camera map i chyba cos robie nie tak, choc pojecia nie mam co, bo wszytsko wydaje sie proste jak drut, mianowicie tekstura jest przesunieta. Robie tak: mam model, na nim kilka modyfikatorow, ktore chyba nie maja dla mapowania znacznia: mesh select, turbo smooth i na gorze Camera Map Modifier. Zrederowalem sobie scene z kamery, z ktorej mapuje obiekt oczywiscie, maze sobie teksture w photoshopie na tym renderze (nic nie cropuje, nie ruszam itd), po czym nakladam material z ta tekstura na obiekt i renderuje. No i tu jest problem, bo tekstura jest przesunieta i za cholere nie wiem dlaczego. Sprawdzalem 5 razy czy cos mi sie nie ruszylo, render wrzucalem do photoshopa, wszystko ok, teksture na tlo, tez wszystko pasuje. Wylaczalem camera correction, renderowalem z vrayowym frame bufferem i bez i nadal to samo. Nawet juz nie wiem na co klikac, bo to mapowanie z kamery jest przeciez banalnie proste. Jakies pomysly? czuje, ze cos banalnego przeoczylem.
Napisano 8 Sierpień 200618 l hoo! ja taki problem miałem jak robiłem obrazek powitania systemu Windows 98 ;] zamiast tak: [ hoo! Windows98 ] wyglądało tak: [ s98 | hoo! Window ] tez robiłem taki obrazew w psie ;] moze to jakas wada genetyczna?
Napisano 8 Sierpień 200618 l Autor nie bardzo rozumiem. gdzie Ci sie przesuwalo? w photoshopie? EDIT: juz wiem o co chodzi: camera correction jednak wali mapowanie z kamery, wywalilem i jest ok, to tak dla potomnych (sam na to jednak nie wpadlem, taki madry nie jestem, dzieki Tomku jeszcze raz).
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto