Chalek Napisano 7 Sierpień 2006 Napisano 7 Sierpień 2006 Mam taki problem: Po raz pierwszy uzywam modyfikatora camera map i chyba cos robie nie tak, choc pojecia nie mam co, bo wszytsko wydaje sie proste jak drut, mianowicie tekstura jest przesunieta. Robie tak: mam model, na nim kilka modyfikatorow, ktore chyba nie maja dla mapowania znacznia: mesh select, turbo smooth i na gorze Camera Map Modifier. Zrederowalem sobie scene z kamery, z ktorej mapuje obiekt oczywiscie, maze sobie teksture w photoshopie na tym renderze (nic nie cropuje, nie ruszam itd), po czym nakladam material z ta tekstura na obiekt i renderuje. No i tu jest problem, bo tekstura jest przesunieta i za cholere nie wiem dlaczego. Sprawdzalem 5 razy czy cos mi sie nie ruszylo, render wrzucalem do photoshopa, wszystko ok, teksture na tlo, tez wszystko pasuje. Wylaczalem camera correction, renderowalem z vrayowym frame bufferem i bez i nadal to samo. Nawet juz nie wiem na co klikac, bo to mapowanie z kamery jest przeciez banalnie proste. Jakies pomysly? czuje, ze cos banalnego przeoczylem.
merv_ Napisano 8 Sierpień 2006 Napisano 8 Sierpień 2006 hoo! ja taki problem miałem jak robiłem obrazek powitania systemu Windows 98 ;] zamiast tak: [ hoo! Windows98 ] wyglądało tak: [ s98 | hoo! Window ] tez robiłem taki obrazew w psie ;] moze to jakas wada genetyczna?
Chalek Napisano 8 Sierpień 2006 Autor Napisano 8 Sierpień 2006 nie bardzo rozumiem. gdzie Ci sie przesuwalo? w photoshopie? EDIT: juz wiem o co chodzi: camera correction jednak wali mapowanie z kamery, wywalilem i jest ok, to tak dla potomnych (sam na to jednak nie wpadlem, taki madry nie jestem, dzieki Tomku jeszcze raz).
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się