slizgi Napisano 10 Sierpień 2006 Napisano 10 Sierpień 2006 Tak jak w naglowku, czy mozna w maxie za pomoca jakiegos pluginu lub czegokolwiek przekonwerterowac animacje oparta na bonesach do animacji opartej na przesunieciach vertexow? Zeby mesh sie morfowal ale bez bonesow... z gory dzieki Pozdrawiam
slizgi Napisano 11 Sierpień 2006 Autor Napisano 11 Sierpień 2006 hmmm ;/, no looklem tego snapshota, i nic;/ (robi mi jedna klatke, nawet przy podaniu mu przedzialu) moze dokladniej wyjasnie o co chodzi, wiec mam animacje powiedzmy 900 klatek, i animowana postac na bonesach, chodzi o to zeby w jakis sposob przekonwerterowac cala animacje, i zeby dzialala tak jak na bonesach, ale byla oparta tylko na transformacjach vertexow :| pozdrawiam. PS. eee jak chodzi o snapshota to on robi to tak ze walnie mi 900 obiektow kazdy w innej klatce i dowidzenia tak ? bo jak tak to na nic mi on to ma byc jeden mesh... i jego vertexy maja sie animowac :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się