Napisano 10 Sierpień 200618 l Tak jak w naglowku, czy mozna w maxie za pomoca jakiegos pluginu lub czegokolwiek przekonwerterowac animacje oparta na bonesach do animacji opartej na przesunieciach vertexow? Zeby mesh sie morfowal ale bez bonesow... z gory dzieki Pozdrawiam
Napisano 11 Sierpień 200618 l Autor hmmm ;/, no looklem tego snapshota, i nic;/ (robi mi jedna klatke, nawet przy podaniu mu przedzialu) moze dokladniej wyjasnie o co chodzi, wiec mam animacje powiedzmy 900 klatek, i animowana postac na bonesach, chodzi o to zeby w jakis sposob przekonwerterowac cala animacje, i zeby dzialala tak jak na bonesach, ale byla oparta tylko na transformacjach vertexow :| pozdrawiam. PS. eee jak chodzi o snapshota to on robi to tak ze walnie mi 900 obiektow kazdy w innej klatce i dowidzenia tak ? bo jak tak to na nic mi on to ma byc jeden mesh... i jego vertexy maja sie animowac :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto