Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Tak jak w naglowku, czy mozna w maxie za pomoca jakiegos pluginu lub czegokolwiek przekonwerterowac animacje oparta na bonesach do animacji opartej na przesunieciach vertexow? Zeby mesh sie morfowal ale bez bonesow... z gory dzieki

 

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 796
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

hmmm ;/, no looklem tego snapshota, i nic;/ (robi mi jedna klatke, nawet przy podaniu mu przedzialu) moze dokladniej wyjasnie o co chodzi, wiec mam animacje powiedzmy 900 klatek, i animowana postac na bonesach, chodzi o to zeby w jakis sposob przekonwerterowac cala animacje, i zeby dzialala tak jak na bonesach, ale byla oparta tylko na transformacjach vertexow :|

 

pozdrawiam.

 

PS. eee jak chodzi o snapshota to on robi to tak ze walnie mi 900 obiektow kazdy w innej klatce i dowidzenia tak ? bo jak tak to na nic mi on to ma byc jeden mesh... i jego vertexy maja sie animowac :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności