Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Dorwałam się wreszcie do dobrego kompa, więc ustawienia renderingu mogę wyśrubować. Niestety nadal nie moge uzyskać czystego rendera.

- wielkość obrazka daję tak gdzieś 1300x900

- AA adapitive subdivision difultowy

- GI difultowy (irradiance map i quasi monte carlo zdaje się)

- irradiance map - jakość high, subdivision 20 i to co nad subdivision 80 (nie pamiętam jak to się nazywa;-)

 

No i jest nieźle, ale np. liny chromowane są totalnie poszarpane tak jakby nie było w ogóle AA

Scena to exterior, w override max mapa hdri (w zasadzie tylko dla elementów chromowanych), oprócz tego direct light.

 

Od czego zalezy zatem dobry AA?? Nie chodzi mi tu tyle o ziarno, ale o proste krawędzie.

W poniedziałek zamieszczę obrazek, ale chyba wiadomo o co mi chodzi.

Liczę na Was;-D

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 868
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

zmniejsz threshold na połowe (czyli na 0,05 lub jeszcze mniej 0,03) w ustawieniach AA

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności