Skocz do zawartości

Render żyleta - jak?


Wielka_Siostra

Rekomendowane odpowiedzi

Dorwałam się wreszcie do dobrego kompa, więc ustawienia renderingu mogę wyśrubować. Niestety nadal nie moge uzyskać czystego rendera.

- wielkość obrazka daję tak gdzieś 1300x900

- AA adapitive subdivision difultowy

- GI difultowy (irradiance map i quasi monte carlo zdaje się)

- irradiance map - jakość high, subdivision 20 i to co nad subdivision 80 (nie pamiętam jak to się nazywa;-)

 

No i jest nieźle, ale np. liny chromowane są totalnie poszarpane tak jakby nie było w ogóle AA

Scena to exterior, w override max mapa hdri (w zasadzie tylko dla elementów chromowanych), oprócz tego direct light.

 

Od czego zalezy zatem dobry AA?? Nie chodzi mi tu tyle o ziarno, ale o proste krawędzie.

W poniedziałek zamieszczę obrazek, ale chyba wiadomo o co mi chodzi.

Liczę na Was;-D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności