Napisano 11 Sierpień 200618 l Dorwałam się wreszcie do dobrego kompa, więc ustawienia renderingu mogę wyśrubować. Niestety nadal nie moge uzyskać czystego rendera. - wielkość obrazka daję tak gdzieś 1300x900 - AA adapitive subdivision difultowy - GI difultowy (irradiance map i quasi monte carlo zdaje się) - irradiance map - jakość high, subdivision 20 i to co nad subdivision 80 (nie pamiętam jak to się nazywa;-) No i jest nieźle, ale np. liny chromowane są totalnie poszarpane tak jakby nie było w ogóle AA Scena to exterior, w override max mapa hdri (w zasadzie tylko dla elementów chromowanych), oprócz tego direct light. Od czego zalezy zatem dobry AA?? Nie chodzi mi tu tyle o ziarno, ale o proste krawędzie. W poniedziałek zamieszczę obrazek, ale chyba wiadomo o co mi chodzi. Liczę na Was;-D
Napisano 11 Sierpień 200618 l zmniejsz threshold na połowe (czyli na 0,05 lub jeszcze mniej 0,03) w ustawieniach AA
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto