Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

jak w temacie. chcialem sie dowiedziec jak zrobic by powstale hair and fur na planie byly poddane wiatrowi, grawitacji itp. pracuje w maxie 8. stworzylem trawe na plainie i chce ja poddac wiatrowi. dzieki za sugestie

 

i druga rzecz jezeli macie jakies linki co do stworzenia swieczki. materialu, realistycznego plomienia i animacji to podajcie linki jak i swoje propozycje

 

dzieki.

  • Odpowiedzi 13
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

wielkie dzieki. ale jak zrobic pod 3d maxem 8 zeby powstawal cien od wlosow. w tym tutuku jest opisane ale nie mam takiej opcji composite shadow params.

 

oto co mam:

1ed3.th.jpg

 

2xj2.th.jpg

Napisano

oki dzieki, ale czy da sie to rozdzielic. bo jezeli nie dziala na hair and fur omni a ja bym chcial korzystac z omni to d... jak to zrobic by miec hair i fur osobno i wykorzystywac je osobno tak zeby korzystac z innych swiatel

Napisano

"Dodajemy teraz w menu enviroment dwa moduły: shag: hair oraz shag: render"

odpowie ktos jak wykonac powyzesz polecenie..ja tam nie widze takiej opcji

jedyna co znalazlem zwiazane z wlosami to to:

1qp6.th.jpg

Napisano

serwus :)

bardzo tu namieszaliscie.

to sa zupelnie inne sprawy.

Modyfikacja z maxa Hair and Fur (WSM) - jest wbudowana w maxa.

 

Tam gdzie jest moza, że trzeba dodać shag:render i shag:hair to komercyjne pluginy.

Kiedyś sie nazywałe : shag hair, oraz drugi (prostszy i prymitywnbiejszy ) shag:fur.

Pozniej to sie zaczelo nazywac hairFX :)

 

Mowicie tu o roznych produktach. Dodam, ze nie sa one ze soba kompatybilne i wspolpracuja z innymi rendererami :(.

Kosmatego powodzenia :) !

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności