Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

siatka orkowego lamusa, 1008 trojkatow (chyba :))

BTW extrude edge u mnie na 3dsmax5 generowalo mase nadmiarowych vertexow i face\'ow okazuje sie na przyklad ze 6 oczekiwanych trojkatow staje sie 12tka :)

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

tak wyglada pomalowany, 768x768, ale nie obczajam unwrapow itp w maxie, wiec bylo ciezko, duza segmentacja wystepowala ale jakos dalem rade. moglbym pysk mu ladniej pomalowac bo masa jeszcze miejsca na mapce sie walala ale jak juz napisalem nie do konca rozumiem opcje towarzyszace unwrapowi

Napisano

oto pysk, ktory zrobilem duzo wczesniej i pomalowalem. Mialem kupe zabawy spawajac wertexy do ciala :) Detal na mordzie powinien pozostac na calym ludku taki jak tu, ale nerwy mnie na obczajaniu unwrapow sie wypalily:) Bonusowa peruka z jakiegos losowego materialu, ukrywajaca chwilowy brak potylicy :)

Napisano

no i jedna bmpka po zrigowaniu (byloby wiecej gdyby nie fakt ze na internet telepalem sie z dyskietka :)). Przyznaje ze dostrzegam pewne niedociagniecia, ale olac to :)

Napisano

Kolorystyka to detal :P

 

A ludka zrobilem bez celu- najbardziej podoba mi sie robienie LP, nie jestem juz tak cierpliwy jak kiedys by rzezbic detale :) Ktos kto zna gierkowy biznes z autopsji moglby pewnie okreslic do czego toto mogloby sluzyc. Do RTSow raczej nie bo za duzo poly jak dla stu pikseli na ekranie, pewnie nadaloby sie do TPP, takiego czegos jak World of Warcraft, postaci malo i raczej musza byc dosc dokladne.

 

Jak dobrym trzeba byc zeby zajac sie LP dla kasy? Szkoda probowac i wybic sobie takie pomysly z dupy? :)

Napisano

No Vaphell wystarczy byc tak dobrym jak ja :).. hihihi i lepiej sobie nie wybijac tylko starac sie robic coraz lepsze rzeczy.. Ten ork nadal by sie do jakiegos rpg gdzie masz zblizenia jak dungeon siege np .. WoW tez. :) tylko tu akurat musialbys podrasowac texturki a zeby zrobic rzeczywiscie porzadne to dopiero trzeba byc cierpliwym :) popracuj nad realizmem textur.. bo np.. ma zbyt jednolicie zielona skore :)

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności