Skocz do zawartości

Materiał dla "płynnego" płomienia


Andrew18

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

 

Od jakiegoś czasu zacząłem testować w maxie symulator cieczy glu3D i postanowiłem za jego pomocą, a konkretnie za pomocą pwrappera zrobić sobie płomień. Ale za choinke nie moge stworzyć do niego ładnego materiału.

Za pomocą map falloff udało mi się otrzymać taki efekt:

 

ogień - pwrapper

 

I nie wygląda to moim zdaniem zbyt dobrze :(

 

Na stronie autorów glu3D w dziale Gallery znalazłem jednak dwie animacje z wykorzystaniem glu w roli płomienia:

 

http://www.astor.net.pl/~gatar/3dsmax/Glu_fire.mov

http://www.astor.net.pl/~gatar/3dsmax/glu_fire_test.mov

 

Może ktoś by wiedział w jaki sposób można zrobić taki materiał płomienia.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności