Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam!

 

Od jakiegoś czasu zacząłem testować w maxie symulator cieczy glu3D i postanowiłem za jego pomocą, a konkretnie za pomocą pwrappera zrobić sobie płomień. Ale za choinke nie moge stworzyć do niego ładnego materiału.

Za pomocą map falloff udało mi się otrzymać taki efekt:

 

ogień - pwrapper

 

I nie wygląda to moim zdaniem zbyt dobrze :(

 

Na stronie autorów glu3D w dziale Gallery znalazłem jednak dwie animacje z wykorzystaniem glu w roli płomienia:

 

http://www.astor.net.pl/~gatar/3dsmax/Glu_fire.mov

http://www.astor.net.pl/~gatar/3dsmax/glu_fire_test.mov

 

Może ktoś by wiedział w jaki sposób można zrobić taki materiał płomienia.

 

Pozdrawiam

  • Wyświetleń 820
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności