Andrew18 Napisano 25 Sierpień 2006 Napisano 25 Sierpień 2006 Witam! Od jakiegoś czasu zacząłem testować w maxie symulator cieczy glu3D i postanowiłem za jego pomocą, a konkretnie za pomocą pwrappera zrobić sobie płomień. Ale za choinke nie moge stworzyć do niego ładnego materiału. Za pomocą map falloff udało mi się otrzymać taki efekt: ogień - pwrapper I nie wygląda to moim zdaniem zbyt dobrze :( Na stronie autorów glu3D w dziale Gallery znalazłem jednak dwie animacje z wykorzystaniem glu w roli płomienia: http://www.astor.net.pl/~gatar/3dsmax/Glu_fire.mov http://www.astor.net.pl/~gatar/3dsmax/glu_fire_test.mov Może ktoś by wiedział w jaki sposób można zrobić taki materiał płomienia. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się