Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Heh coś czuje że odeślecie mnie do F1 ale i tak nie mam nic do stracenia. No więc tak przeczytałem helpa, przestudiowałem tutka i nadal nie mam pojęcia jak za pomocą hair and fur przypisać geometrie innego obiektu bez deformacji. Odpalam ten tutek z pieskiem no i tak na starcie te liscie są zdeformowane trochę więc czytam tutka i robie krok po kroku no i nic. Odpalam scene z finishem i po renderze jest git no więc patrze co tu się zmieniło w ustawieniach i nie bardzo widzę różnice. Próbowałem na tej scenie samemu przypisać obiekt to znów się schrzaniło. Przerabiając pozostałe tutki zawsze jakoś mi wszystko wychodziło ale tego nie moge zkumać. Pliss jak ktoś może być taki dobry i oprócz F1 może mi doradzić i powiedzieć na czym to polega.

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności