Napisano 31 Sierpień 200618 l Heh coś czuje że odeślecie mnie do F1 ale i tak nie mam nic do stracenia. No więc tak przeczytałem helpa, przestudiowałem tutka i nadal nie mam pojęcia jak za pomocą hair and fur przypisać geometrie innego obiektu bez deformacji. Odpalam ten tutek z pieskiem no i tak na starcie te liscie są zdeformowane trochę więc czytam tutka i robie krok po kroku no i nic. Odpalam scene z finishem i po renderze jest git no więc patrze co tu się zmieniło w ustawieniach i nie bardzo widzę różnice. Próbowałem na tej scenie samemu przypisać obiekt to znów się schrzaniło. Przerabiając pozostałe tutki zawsze jakoś mi wszystko wychodziło ale tego nie moge zkumać. Pliss jak ktoś może być taki dobry i oprócz F1 może mi doradzić i powiedzieć na czym to polega.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto