Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

Mam problemik z kamerą w 3ds max 8. Mój prblem polega na tym ze zrobiłem sobie "trajektorie lotu" kamery po okręgu. Rozszezyłem sobie skale czasu ze 100 do 500 i chce zeby w czasie tych 500 klatek kamera wykonała kilka obrotów. Nibu to jest proste ale mam taki prblem ze jak kamera dolatuje do puntku z którego zaczęła obród "odbija się" i leci w drugą strone.

Moje pytanie brzmi:

Jak tą cholerną kamere zmusić zeby obrała się w jednym kierunku.

Tylko nie wysmiewajcie się ze mnie bo jestem nowiciuszem w 3ds max.

Proszę o pomoc i z góry dziękuję.

 

Pozdrawiam

Piotrek

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Kiedy coś obrócisz wokół jakiejś osi o np. -270 stopni, max automatycznie konwertuje to na 90. Więc jeżeli zrobisz klatki kluczowe obracając np. boxa o -270 stopni to i tak ten box w animacji obróci się o 90 stopni w drugą stronę.Dlatego stwóż więcej klatek kluczowych najlepiej obracając o 90 stopni.

Napisano

Tylko nie zapomnij w curve editor wyprostować krzywej, bo Ci kamera będzie przyspieszała i zwalniała.

A najlepiej to przypiąć ją do okręgu.

Pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności