Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam.

Mam problemik z kamerą w 3ds max 8. Mój prblem polega na tym ze zrobiłem sobie "trajektorie lotu" kamery po okręgu. Rozszezyłem sobie skale czasu ze 100 do 500 i chce zeby w czasie tych 500 klatek kamera wykonała kilka obrotów. Nibu to jest proste ale mam taki prblem ze jak kamera dolatuje do puntku z którego zaczęła obród "odbija się" i leci w drugą strone.

Moje pytanie brzmi:

Jak tą cholerną kamere zmusić zeby obrała się w jednym kierunku.

Tylko nie wysmiewajcie się ze mnie bo jestem nowiciuszem w 3ds max.

Proszę o pomoc i z góry dziękuję.

 

Pozdrawiam

Piotrek

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 975
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Kiedy coś obrócisz wokół jakiejś osi o np. -270 stopni, max automatycznie konwertuje to na 90. Więc jeżeli zrobisz klatki kluczowe obracając np. boxa o -270 stopni to i tak ten box w animacji obróci się o 90 stopni w drugą stronę.Dlatego stwóż więcej klatek kluczowych najlepiej obracając o 90 stopni.

Napisano

Tylko nie zapomnij w curve editor wyprostować krzywej, bo Ci kamera będzie przyspieszała i zwalniała.

A najlepiej to przypiąć ją do okręgu.

Pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności