Napisano 1 Wrzesień 200618 l Witam. Mam problemik z kamerą w 3ds max 8. Mój prblem polega na tym ze zrobiłem sobie "trajektorie lotu" kamery po okręgu. Rozszezyłem sobie skale czasu ze 100 do 500 i chce zeby w czasie tych 500 klatek kamera wykonała kilka obrotów. Nibu to jest proste ale mam taki prblem ze jak kamera dolatuje do puntku z którego zaczęła obród "odbija się" i leci w drugą strone. Moje pytanie brzmi: Jak tą cholerną kamere zmusić zeby obrała się w jednym kierunku. Tylko nie wysmiewajcie się ze mnie bo jestem nowiciuszem w 3ds max. Proszę o pomoc i z góry dziękuję. Pozdrawiam Piotrek
Napisano 4 Wrzesień 200618 l Kiedy coś obrócisz wokół jakiejś osi o np. -270 stopni, max automatycznie konwertuje to na 90. Więc jeżeli zrobisz klatki kluczowe obracając np. boxa o -270 stopni to i tak ten box w animacji obróci się o 90 stopni w drugą stronę.Dlatego stwóż więcej klatek kluczowych najlepiej obracając o 90 stopni.
Napisano 4 Wrzesień 200618 l Tylko nie zapomnij w curve editor wyprostować krzywej, bo Ci kamera będzie przyspieszała i zwalniała. A najlepiej to przypiąć ją do okręgu. Pozdrawiam.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto