opor Napisano 1 Wrzesień 2006 Napisano 1 Wrzesień 2006 Witam. Mam problem ...najpierw screeny a potem opis :) Rys.1 Rys.2 Robilem czesc z tutoriala. (cwiczenia w texturowaniu:) ) Problem w tym, ze w maxie sa kolorki, po wyrenderowaniu wszystko jest jak na rys.2 Co zrobic zeby kolory zostaly? Robilem wg. tutka...i nie wiem gdzie jest blad. Material:Raytrace. Diffuse: Mix W sumie w momencie jak wybire mix to odrazu znikaja kolori w renderze. W mix mapie kombinowalem chyba na kazdy sposob i zawsze jest czarnobiale(czy tam szaro szare) Wzorki to jpg, podloze tez. Do tego mam bump i spec. Czy ktos moze mi pomoc i powiedziec co robie zle, lub jaki jest inny sposob zeby to wszystko poskladac do kupy? Zapomnialem dodac. max8 i vray
opor Napisano 2 Wrzesień 2006 Autor Napisano 2 Wrzesień 2006 W sumie to chyba sobie poradzilem. Tzn. nie wiem czy to prawidlowe rozwiazanie ale trzeba bylo skopiowac wzorki do jednego ze slotow mixmapy. ALe w sumie pojawil sie kolejny problem. Material to shader. Od czego zalezy kompatybilnosc, lub jej brak w przypadku tego materialu? Ja mam jako incompatibile...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się