Napisano 1 Wrzesień 200618 l Witam. Mam problem ...najpierw screeny a potem opis :) Rys.1 Rys.2 Robilem czesc z tutoriala. (cwiczenia w texturowaniu:) ) Problem w tym, ze w maxie sa kolorki, po wyrenderowaniu wszystko jest jak na rys.2 Co zrobic zeby kolory zostaly? Robilem wg. tutka...i nie wiem gdzie jest blad. Material:Raytrace. Diffuse: Mix W sumie w momencie jak wybire mix to odrazu znikaja kolori w renderze. W mix mapie kombinowalem chyba na kazdy sposob i zawsze jest czarnobiale(czy tam szaro szare) Wzorki to jpg, podloze tez. Do tego mam bump i spec. Czy ktos moze mi pomoc i powiedziec co robie zle, lub jaki jest inny sposob zeby to wszystko poskladac do kupy? Zapomnialem dodac. max8 i vray
Napisano 2 Wrzesień 200618 l Autor W sumie to chyba sobie poradzilem. Tzn. nie wiem czy to prawidlowe rozwiazanie ale trzeba bylo skopiowac wzorki do jednego ze slotow mixmapy. ALe w sumie pojawil sie kolejny problem. Material to shader. Od czego zalezy kompatybilnosc, lub jej brak w przypadku tego materialu? Ja mam jako incompatibile...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto