Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Mam problem

Próbowałem zrobić realistyczny materiał kafelków:

Schowek01.jpg

Ale render wygląda tak:

sch.jpg

Nie wiem gdzie zrobiłem błąd, więc proszę o pomoc.

3ds max 7

Default Scanline Render

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Tak jak Ci mówią. I wystarczy zmniejszyc rozmiar gizmo w modyfikatorze uvmap. Przeskaluj najlepiej z shiftem. Domyślnie powinieneś miec ustawione na planar maping i nie zmieniaj, chyba, że chcesz mie wzór kafelek też po bokach, to daj wtedy box.

Napisano

Dziękuję wam za odpowiedzi, ale problem był w czym innym.Mapowanie było dodane jednak zapomniałem wyjść z trybu edycji pod obiektowej dla wierzchołków. :-)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności