Bart5 Napisano 2 Wrzesień 2006 Share Napisano 2 Wrzesień 2006 Mam problem Próbowałem zrobić realistyczny materiał kafelków: Ale render wygląda tak: Nie wiem gdzie zrobiłem błąd, więc proszę o pomoc. 3ds max 7 Default Scanline Render Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Liber Napisano 2 Wrzesień 2006 Share Napisano 2 Wrzesień 2006 nie dodałeś mapowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
illy Napisano 2 Wrzesień 2006 Share Napisano 2 Wrzesień 2006 uwamap z listy modyfikatorow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kalabim Napisano 2 Wrzesień 2006 Share Napisano 2 Wrzesień 2006 Tak jak Ci mówią. I wystarczy zmniejszyc rozmiar gizmo w modyfikatorze uvmap. Przeskaluj najlepiej z shiftem. Domyślnie powinieneś miec ustawione na planar maping i nie zmieniaj, chyba, że chcesz mie wzór kafelek też po bokach, to daj wtedy box. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bart5 Napisano 3 Wrzesień 2006 Autor Share Napisano 3 Wrzesień 2006 Dziękuję wam za odpowiedzi, ale problem był w czym innym.Mapowanie było dodane jednak zapomniałem wyjść z trybu edycji pod obiektowej dla wierzchołków. :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się