Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Pytanko:

 

Przypuśćmy, że robię sobie zwykły czajniczek w Maxie, daję export i wybieram format pliku AutoCada: *.dxf

 

Z tego co wiem, to jest jedyny format, w którym da się przerzucać grafikę wektorową z Maxa do Flasha

 

No więc dalej - daję sobie import we flashu, wybieram plik np. czajniczek.dxf

i flash importuje mi jakieś krzaki...

 

1. Czy można temu zaradzić?

2. Czy istnieje jakaś inna płaszczyzna, na której da się sprzęgnąć maxa i flasha?

  • Odpowiedzi 13
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Do Flasha mozna importowac takze pliki Ilustratora, Toon Boom Studio i Plasmy.

 

Hmmm.... export z maxa do swf jest chyba najlepszym rozwiazaniem.

 

Napisano

No tak, z maxa do flasha najlepiej. Tylko do tego zainstaluj plugin \"Illustrate! 5.2\" (jest w hot downloads) - aha, nie wiem czy ta wersja chodzi pod 3ds max 5.1

 

Illustrate jest jednak troche slaby przy eksporcie obiektow z teksturami (gradientami) - przy samych liniach jest dobry. Jesli chcesz miec full serwis, to zdecydowanie \"Plasma\" discreeta. Otwierasz plik maxa i eksportujesz do swfa.

Napisano

Ilustrate 5.2 chodzi (póki co) pod maxem5, choć pisze, że jest przeznaczony dla 4-ki.

 

Jedyne, na czym mi na razie padł to rendering złożonego obiektu (np. Angus face.max z max\'a) - po prostu mi się jakoś zwiesza...

 

Póki co, to chyba nie ma nowszej wersji ilustrate\'a ?

Napisano

Nie ma nowszego niestety. Ja przetestowalem na Illustrate 4.2 pod maxem3 i angus mi latwo przeszedl.

 

A jaki chcesz osiagnac efekt? Do czego to ma byc? Tylko linie eksportujesz czy powierzchnie tez? Polecam same linie, potem ich optymalizacja i kolorowanie w samym flashu. Tylko troche to uciazliwe przy animacji..

 

 

Napisano
Originally posted by DruG

Tak chlopcy i dziewczeta, niech wyda 125626143 $ na inny soft, zeby sobie czajniczek exportowac do Flasha.

 

ROTFL! [lol2]

 

Szkoda tylko, że jak eksportuję animację w swf wyrenderowaną w maxie, to jednak troszkę zajmuje...

 

Wydaje mi się, że wtedy tworzy się swf, w którym nie ma żadnych zależności matematycznych pomiędzy klatkami (co jest podstawą małej objętości flashowych animacji), tylko tworzą się niezależne klatki skupione w swf (czyli tak jakby zaimportować do flasha każdą klatkę osobno...)...

 

chyba, że da się temu jakoś zaradzić?

Napisano

No niestety. Czasem jak kilka kolejnych klatek jest podobnych to mozesz sie pokusic o podmienienie tego \'motion tweenem\' jednej klatki. No i kazdą klatke najlepiej polamac (brake-apart) i pousuwac zbędne linie. Na koniec pozostaje jeszcze uzycie jakiegos zewnetrzenego kompresora swf\'ów typu \"OPTIMAZE\", daje niezle efekty (20-40% mniejszy plik).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności