Skocz do zawartości

Bitwa 2d - II edycja - Miłośc w umyśle szaleńca


Rekomendowane odpowiedzi

Jak widzicie rozpoczynamy drugą edycję jednego z naszych cyklicznych konkursów – bitwy 2d. Poprzednia edycja będąca niejako eksperymentem zarówno dla Was i dla nas pokazała, ze pomysł Bitwy został przyjęty i dlatego właśnie pisze ten regulamin. Mam nadzieje, że ta edycja poprawi błędy poprzedniej i spotka się z równie ciepłym przyjęciem. Życzę wam przede wszystkim miłej zabawy.

 

Zwycięski temat:

\"Miłość w umyśle szaleńca\"- Jak kocha szaleniec? A może miłość robi z nas wszystkich szaleńców? Co Wy na to?

Miłość – wielkie słowo opisujące wielkie uczucie. Zastanawialiście się jak może wglądać miłość w umyśle szaleńca? Człowieka, który rozumuje na swój własny sposób, widzi w otaczającym go świecie o wiele więcej niż inni. Jak w jego umyśle może wyglądać miłość, do czego może go doprowadzić? Obłędu, napadu szału, chwili spokoju, czy może morderstwa?

A jak my się zachowujemy jak jesteśmy zakochani? Czy nadal myślimy trzeźwo i kierujemy się rozumem, może budzi się w nas szaleństwo…. Jak ono wygląda? Co czujemy? W imię miłości ginęły miliony, miłość do ojczyzny, kobiety, pieniędzy, zbrodni.

 

Regulamin:

 

W bitwie mogą brać udział zarówno pojedynczy graficy jak i zadeklarowane zespoły. Ze względu na długi czas przeznaczony na bitwę jak i charakterystykę tematu wszystkie prace będą oceniane w ten sam sposób. O pracy w zespole należy poinforomować na początku bitwy co jednak nie będzie

miało wpływu na końcową ocenę Jury. W prowadzonej bitwie należy umieścić króciutki tekst który będzie widoczny dla Jury razem z pracami do oceny. Należy w nim przybliżyć założenia swojego projektu, określić czy jest się twórcą projektu czy też opiera się go na czyimś projekcie i czy w scenie zostały użyte zdjęcia (jako obrazy włączone do dzieła, jeśli były tylko referencjami to nie należy tego pisać). Tekst ten będzie widoczny dla jury w języku angielskim. W razie nie znajomości tego języka wystarczy napisać w języku polskim a jeden z tłumaczy współpracujących z serwisem max3d.pl przetłumaczy go na język docelowy. Tekst ten należy umieścić w swojej bitwie najpóźniej na cztery dni przed podsumowaniem (czas potrzebny dla tłumaczy). Ocena rozkłada się na dwie fazy:

Pierwsza trwa przez cały okres bitwy i polega na wyłapywaniu obiecujących prac, a w trakcie ostatniego tygodnia zostanie wręczone 15 nominacji dla najlepszych według Jury (skład tego jury zostanie ujawniony w pierwszym tygodniu trwania bitwy) prac. Prace te wezmą udział w drugiej fazie.

Drugi etap to podsumowanie, polegające na wyłonieniu przez Jury nagrodzonych prac w tym: Grand Prix. Jest to główna nagroda. Praca autora zostaje dodana do specjalnej galerii (zwycięzców), razem z krótkim wywiadem z twórca, kilkoma informacjami o autorze oraz komentarzami jury do jego pracy. Autor tym samym kończy swój udział w bitwie. Może ponownie do niej przystąpić, ale już z innym projektem (dotyczącym innego tematu). Dwóch wyróżnień. Są to odpowiedniki dwóch kolejnych miejsc. Autorzy mogą, albo pozostać w Bitwie i poprawić swoją prace zgodnie z zaleceniami Jury, lub też zakończyć prace, wtedy ich praca jest umieszczana w galerii zwycięzców jako prace wyróżnione.

Dodatkowo w okresie podsumowania, użytkownicy mogą głosować na ich zdaniem najlepszą prace (spośród 15 nominowanych) tym samym wręczając nagrodę publiczności. Jury będzie przyznawać każdej pracy ocenę w skali od 1 do 15 (przy czym każda wartość może być tylko raz użyta). Nie będą znać ocen przyznawanych przez pozostałe osoby ,a ich werdykt będzie tajny. Następnie wszystkie oceny będą sumowane i tym samym wyłaniane osoby nagrodzone. Oficjalnie zostanie ujawniona tylko wyłoniona kolejność. Wynik każdego (z komentarzami) nie będzie nigdzie publikowany, tylko przesyłany na adres e-mail autora.

 

Pracę są oceniane przez Jury w składzie: bengal (http://www.cafesale.net/bengal/index.php3), Bartek Biernacki (http://www.b2.art.pl/f3dkira/), Saga Jepsen (http://www.zzaga.se/main.htm), Bartłomiej Jurkowski (http://www.ics-studio.com.pl/qed/indexa.htm), Adrian Kajda, Rafał Kidziński, Don Seegmiller (http://seegmillerart.com/contents.htm) i Rafał Wojtunik, saygon.

 

Po każdym podsumowaniu każdy bogatszy o ocenę i komentarze Jury może kontynuować swój projekt (trzeba o tym poinformować jednego z moderatorów działu bitwa). Po wyłonieniu nominowanych będzie prowadzona ankieta mająca wyłonić nowy temat (dodany po podsumowaniu). W bitwie może być na raz dowolna ilość tematów, jednak można rozpoczynać swoje projekty tylko z

najnowszego tematu, pozostałe po zakończeniu projektu przez ostatnią osobę będą przenoszone do archiwum. Prace muszą być zgodne z założeniami/zasadami tematu. Często specyfika danego tematu będzie wprowadzać pewne ograniczenia i wymuszać kierunek rozumowania twórcy, prace niezgodne z tymi zagadnieniami nie będą brane pod uwagę podczas podsumowania (autor zostanie wcześniej

uprzedzony i dostanie czas na naprawę pracy). Prace można wykonywać w dowolnym wybranym przez siebie programie do 2d, a także dowolną, wybraną przez siebie metodą.

 

Daty: Drugi cykl rozpoczął się 26-09-03 więc:

 

16-10-03 zacznie się proces przyznawania nominacji.

20-10-03 zakończy się proces przyznawania nominacji i wyróżnione prace

trafią do Jury w celu wyznaczenia zwycięzcy.

 

Jak wziąć udział w Bitwie:

Aby moc uczestniczyć w bitwie musisz mięć swoje konto na forum, w tym celu wejdź na forum, skorzystaj z opcji stworzenia nowego użytkownika. Po czym w katalogu Bitwa wejdź do działu z wybranym tematem. Tam skorzystaj z opcji dodaj nowy temat.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności