Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Jak widzicie rozpoczynamy drugą edycję jednego z naszych cyklicznych konkursów – bitwy 2d. Poprzednia edycja będąca niejako eksperymentem zarówno dla Was i dla nas pokazała, ze pomysł Bitwy został przyjęty i dlatego właśnie pisze ten regulamin. Mam nadzieje, że ta edycja poprawi błędy poprzedniej i spotka się z równie ciepłym przyjęciem. Życzę wam przede wszystkim miłej zabawy.

 

Zwycięski temat:

\"Miłość w umyśle szaleńca\"- Jak kocha szaleniec? A może miłość robi z nas wszystkich szaleńców? Co Wy na to?

Miłość – wielkie słowo opisujące wielkie uczucie. Zastanawialiście się jak może wglądać miłość w umyśle szaleńca? Człowieka, który rozumuje na swój własny sposób, widzi w otaczającym go świecie o wiele więcej niż inni. Jak w jego umyśle może wyglądać miłość, do czego może go doprowadzić? Obłędu, napadu szału, chwili spokoju, czy może morderstwa?

A jak my się zachowujemy jak jesteśmy zakochani? Czy nadal myślimy trzeźwo i kierujemy się rozumem, może budzi się w nas szaleństwo…. Jak ono wygląda? Co czujemy? W imię miłości ginęły miliony, miłość do ojczyzny, kobiety, pieniędzy, zbrodni.

 

Regulamin:

 

W bitwie mogą brać udział zarówno pojedynczy graficy jak i zadeklarowane zespoły. Ze względu na długi czas przeznaczony na bitwę jak i charakterystykę tematu wszystkie prace będą oceniane w ten sam sposób. O pracy w zespole należy poinforomować na początku bitwy co jednak nie będzie

miało wpływu na końcową ocenę Jury. W prowadzonej bitwie należy umieścić króciutki tekst który będzie widoczny dla Jury razem z pracami do oceny. Należy w nim przybliżyć założenia swojego projektu, określić czy jest się twórcą projektu czy też opiera się go na czyimś projekcie i czy w scenie zostały użyte zdjęcia (jako obrazy włączone do dzieła, jeśli były tylko referencjami to nie należy tego pisać). Tekst ten będzie widoczny dla jury w języku angielskim. W razie nie znajomości tego języka wystarczy napisać w języku polskim a jeden z tłumaczy współpracujących z serwisem max3d.pl przetłumaczy go na język docelowy. Tekst ten należy umieścić w swojej bitwie najpóźniej na cztery dni przed podsumowaniem (czas potrzebny dla tłumaczy). Ocena rozkłada się na dwie fazy:

Pierwsza trwa przez cały okres bitwy i polega na wyłapywaniu obiecujących prac, a w trakcie ostatniego tygodnia zostanie wręczone 15 nominacji dla najlepszych według Jury (skład tego jury zostanie ujawniony w pierwszym tygodniu trwania bitwy) prac. Prace te wezmą udział w drugiej fazie.

Drugi etap to podsumowanie, polegające na wyłonieniu przez Jury nagrodzonych prac w tym: Grand Prix. Jest to główna nagroda. Praca autora zostaje dodana do specjalnej galerii (zwycięzców), razem z krótkim wywiadem z twórca, kilkoma informacjami o autorze oraz komentarzami jury do jego pracy. Autor tym samym kończy swój udział w bitwie. Może ponownie do niej przystąpić, ale już z innym projektem (dotyczącym innego tematu). Dwóch wyróżnień. Są to odpowiedniki dwóch kolejnych miejsc. Autorzy mogą, albo pozostać w Bitwie i poprawić swoją prace zgodnie z zaleceniami Jury, lub też zakończyć prace, wtedy ich praca jest umieszczana w galerii zwycięzców jako prace wyróżnione.

Dodatkowo w okresie podsumowania, użytkownicy mogą głosować na ich zdaniem najlepszą prace (spośród 15 nominowanych) tym samym wręczając nagrodę publiczności. Jury będzie przyznawać każdej pracy ocenę w skali od 1 do 15 (przy czym każda wartość może być tylko raz użyta). Nie będą znać ocen przyznawanych przez pozostałe osoby ,a ich werdykt będzie tajny. Następnie wszystkie oceny będą sumowane i tym samym wyłaniane osoby nagrodzone. Oficjalnie zostanie ujawniona tylko wyłoniona kolejność. Wynik każdego (z komentarzami) nie będzie nigdzie publikowany, tylko przesyłany na adres e-mail autora.

 

Pracę są oceniane przez Jury w składzie: bengal (http://www.cafesale.net/bengal/index.php3), Bartek Biernacki (http://www.b2.art.pl/f3dkira/), Saga Jepsen (http://www.zzaga.se/main.htm), Bartłomiej Jurkowski (http://www.ics-studio.com.pl/qed/indexa.htm), Adrian Kajda, Rafał Kidziński, Don Seegmiller (http://seegmillerart.com/contents.htm) i Rafał Wojtunik, saygon.

 

Po każdym podsumowaniu każdy bogatszy o ocenę i komentarze Jury może kontynuować swój projekt (trzeba o tym poinformować jednego z moderatorów działu bitwa). Po wyłonieniu nominowanych będzie prowadzona ankieta mająca wyłonić nowy temat (dodany po podsumowaniu). W bitwie może być na raz dowolna ilość tematów, jednak można rozpoczynać swoje projekty tylko z

najnowszego tematu, pozostałe po zakończeniu projektu przez ostatnią osobę będą przenoszone do archiwum. Prace muszą być zgodne z założeniami/zasadami tematu. Często specyfika danego tematu będzie wprowadzać pewne ograniczenia i wymuszać kierunek rozumowania twórcy, prace niezgodne z tymi zagadnieniami nie będą brane pod uwagę podczas podsumowania (autor zostanie wcześniej

uprzedzony i dostanie czas na naprawę pracy). Prace można wykonywać w dowolnym wybranym przez siebie programie do 2d, a także dowolną, wybraną przez siebie metodą.

 

Daty: Drugi cykl rozpoczął się 26-09-03 więc:

 

16-10-03 zacznie się proces przyznawania nominacji.

20-10-03 zakończy się proces przyznawania nominacji i wyróżnione prace

trafią do Jury w celu wyznaczenia zwycięzcy.

 

Jak wziąć udział w Bitwie:

Aby moc uczestniczyć w bitwie musisz mięć swoje konto na forum, w tym celu wejdź na forum, skorzystaj z opcji stworzenia nowego użytkownika. Po czym w katalogu Bitwa wejdź do działu z wybranym tematem. Tam skorzystaj z opcji dodaj nowy temat.

 

  • Wyświetleń 2,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.