Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

witam.

proszę o pomoc bardziej doświadczonych. załączam zrzuty..

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 987
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Jeśli chcesz mieć taki sam łuk wszędzie to wszędzie musi on być ogeraniczony tak samo. Pozatym staraj się operować na czworokątach.

 

syfbn8.jpg

Napisano
  • Autor

dzieki. chodzi mi bardziej o te "bumpy" które sie tworzą we wskazanych miejscach (na pierwszym jpgu)..

Napisano

no to właśnie ci na to odpowiedziałem :D. w poprzednim pościem masz obrazek.

Napisano

KLus- zly meshsmooth do zlej siatki (mozna po Lisowemu i wtedy bedzie cacy) ale mozesz tez :

-zteslowac siatke i dac smotne grupy;

-zrobis smootha o mniejszej gestosci zliczanai krzywych (czyli ze nie bedzie uwzglednial tak malych odchylen, tam sie dwoma parametrami to dlubie, jesli przeskalujesz obiekt albo unitscale to sie pozniej wsciekniesz, wiec to polsrodek);

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności