Napisano 20 Wrzesień 200618 l Jeśli chcesz mieć taki sam łuk wszędzie to wszędzie musi on być ogeraniczony tak samo. Pozatym staraj się operować na czworokątach.
Napisano 20 Wrzesień 200618 l Autor dzieki. chodzi mi bardziej o te "bumpy" które sie tworzą we wskazanych miejscach (na pierwszym jpgu)..
Napisano 20 Wrzesień 200618 l no to właśnie ci na to odpowiedziałem :D. w poprzednim pościem masz obrazek.
Napisano 20 Wrzesień 200618 l KLus- zly meshsmooth do zlej siatki (mozna po Lisowemu i wtedy bedzie cacy) ale mozesz tez : -zteslowac siatke i dac smotne grupy; -zrobis smootha o mniejszej gestosci zliczanai krzywych (czyli ze nie bedzie uwzglednial tak malych odchylen, tam sie dwoma parametrami to dlubie, jesli przeskalujesz obiekt albo unitscale to sie pozniej wsciekniesz, wiec to polsrodek);