Dawcio_m Napisano 23 Wrzesień 2006 Napisano 23 Wrzesień 2006 Witam, mam pytanko jak suurland w tym tutku o beetle edytował tą siatkę http://www.suurland.com/ tam gdzie jest modeling part 1 i front arc.
Bzyku Napisano 24 Wrzesień 2006 Napisano 24 Wrzesień 2006 jak edytowal > jak zrobil 2 rail i tu waza sprawa by kazdy z profili mial taka sama iloc punktow bo inaczej potem sie zamotasz > potem dodal w pozyjach jak na screenach isopramy/knot reszte zaczal wywalac inne niepotrzebne"remove knot" no i ukladal reszte punktow by pasowaly od gory projektowal krzywa ta ktora wycina te srodek na maske itp.
Dawcio_m Napisano 24 Wrzesień 2006 Autor Napisano 24 Wrzesień 2006 zrobiłem to tak, dałem te 2 rail najpierw zaznaczyłem te 2 curve z nadkola póżniej te 2 następne(bo kolejność też jest chyba ważna?) dałem enter i wyskoczyło to okno chyba jak zagęszczona ma być ta siatka, ale za bardzo nie kapuje o co w tych 3 opcjach chodzi daje enter no i wychodzi niby te kształt co ma być, ale siatki sie nieda ruszyć, ani nie moge dodać isospamów, ani usuwać niewiem co robie nietak.
Dawcio_m Napisano 25 Wrzesień 2006 Autor Napisano 25 Wrzesień 2006 Dobra już sobie z tym poradziłem wystarczyło opcję control Points na on zaznaczyć surface enter i mozna edytować siatkę dzięki.
Bzyku Napisano 25 Wrzesień 2006 Napisano 25 Wrzesień 2006 nie no a juz myslalem ze masz poprostu polysurface zamias surface ale dobra niewazne-podstawy ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się