Temporal Napisano 23 Wrzesień 2006 Napisano 23 Wrzesień 2006 No więc tak: zrobiłem animacje chodu ludka ( z jeden cykl bedzie) i chcialbym zapetlic helpersy tak by ludek powtarzal krok ale szedl dalej przed siebie. Gdzies kiedys widzialem na pewnym video tutku cos podobnego lecz niestety tego tutoriala juz nie mam a nie wiem ja to mam zrobic. Domyslam sie ze cos w Curve editor ale mecze sie i nie moge znalezc rozwiazania. Jak ktos pomoze to dam wage czy co tam sie u was na forum rozdaje.
zio_mal Napisano 24 Wrzesień 2006 Napisano 24 Wrzesień 2006 zapetlanie masz w curve editor w menu controller - out of range type. na poczatku i na koncu animacji cylku chodu wstaw klucze we wszystkich animowanych obiektach we wszystkich animowanych parametrach a cykl zadziala jak nalezy.
Temporal Napisano 25 Wrzesień 2006 Autor Napisano 25 Wrzesień 2006 Czyli rozumiem ze postac pojdzie przed siebie a nie pojdzie krok i od nowa? Bo z tym output range to cos w tym stylu robilem i nie uzyskalem tego co chcialem.
zio_mal Napisano 25 Wrzesień 2006 Napisano 25 Wrzesień 2006 tak pojdzie przed siebie, jesli oczywiscie cylk chodu nie jest animowany tak ze chodzi w miejscu. pozniej mozesz sobie splotowac ta animacje przez controller - callopse controler. wylaczyc out of range i wprowadzic jakies zmiany w chodzie, bo splotuje animacje do kluczy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się