Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

No więc tak: zrobiłem animacje chodu ludka ( z jeden cykl bedzie) i chcialbym zapetlic helpersy tak by ludek powtarzal krok ale szedl dalej przed siebie. Gdzies kiedys widzialem na pewnym video tutku cos podobnego lecz niestety tego tutoriala juz nie mam a nie wiem ja to mam zrobic. Domyslam sie ze cos w Curve editor ale mecze sie i nie moge znalezc rozwiazania. Jak ktos pomoze to dam wage czy co tam sie u was na forum rozdaje.

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 824
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

zapetlanie masz w curve editor w menu controller - out of range type.

na poczatku i na koncu animacji cylku chodu wstaw klucze we wszystkich animowanych obiektach we wszystkich animowanych parametrach a cykl zadziala jak nalezy.

Napisano
  • Autor

Czyli rozumiem ze postac pojdzie przed siebie a nie pojdzie krok i od nowa? Bo z tym output range to cos w tym stylu robilem i nie uzyskalem tego co chcialem.

Napisano

tak pojdzie przed siebie, jesli oczywiscie cylk chodu nie jest animowany tak ze chodzi w miejscu.

pozniej mozesz sobie splotowac ta animacje przez controller - callopse controler.

wylaczyc out of range i wprowadzic jakies zmiany w chodzie, bo splotuje animacje do kluczy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności