Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Jak w 3dsmax otexturowac obiekt własnym bmp-kiem albo .tex -em ??

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 2,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

hmmmmmm :)

 

a wiec tak

1 naciskasz \"m\"

2 klikasz w taki mały kwadracik przy diffuse albo otwierasz maps i przy diffuse color naciszkasz na przycisk \"none\"

3 otwiera ci sie okienko wybierasz z listy bitmap :]

4 wybierasz swoją mape

5 żeby była widoczna na obiekcie naciskasz sześcian w biało biebieską kratownice

6 naciskasz assign material to selection ( kulka ze strzałką w strone kwadratu)

7 idziesz na piwo :]

 

[piwo]

Napisano

hmmmmmm :)

 

a wiec tak

1 naciskasz \"m\"

2 klikasz w taki mały kwadracik przy diffuse albo otwierasz maps i przy diffuse color naciszkasz na przycisk \"none\"

3 otwiera ci sie okienko wybierasz z listy bitmap :]

4 wybierasz swoją mape

5 żeby była widoczna na obiekcie naciskasz sześcian w biało biebieską kratownice

6 naciskasz assign material to selection ( kulka ze strzałką w strone kwadratu)

7 idziesz na piwo :]

 

[piwo]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności