S3Mi Napisano 28 Wrzesień 2003 Napisano 28 Wrzesień 2003 Jak w 3dsmax otexturowac obiekt własnym bmp-kiem albo .tex -em ??
sikham Napisano 28 Wrzesień 2003 Napisano 28 Wrzesień 2003 hmmmmmm :) a wiec tak 1 naciskasz \"m\" 2 klikasz w taki mały kwadracik przy diffuse albo otwierasz maps i przy diffuse color naciszkasz na przycisk \"none\" 3 otwiera ci sie okienko wybierasz z listy bitmap :] 4 wybierasz swoją mape 5 żeby była widoczna na obiekcie naciskasz sześcian w biało biebieską kratownice 6 naciskasz assign material to selection ( kulka ze strzałką w strone kwadratu) 7 idziesz na piwo :] [piwo]
sikham Napisano 28 Wrzesień 2003 Napisano 28 Wrzesień 2003 hmmmmmm :) a wiec tak 1 naciskasz \"m\" 2 klikasz w taki mały kwadracik przy diffuse albo otwierasz maps i przy diffuse color naciszkasz na przycisk \"none\" 3 otwiera ci sie okienko wybierasz z listy bitmap :] 4 wybierasz swoją mape 5 żeby była widoczna na obiekcie naciskasz sześcian w biało biebieską kratownice 6 naciskasz assign material to selection ( kulka ze strzałką w strone kwadratu) 7 idziesz na piwo :] [piwo]
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się